raport cuvinte cheie

De obicei cand vorbim de cuvinte cheie, in secunda 2 ne zboara gandul la serviciile SEO, acestea stand la baza optimizarii unui site, a continutului unui articol, la spionarea concurentei etc. Pe blogul nostru poti citi un articol mai vechi legat de alegerea cuvintelor cheie, dar ce mai putem mentiona este faptul ca acum, mai mult decat oricand acestea trebuie inserate in site pentru utilizatori si nu pentru robotii motoarelor de cautare.

Este foarte important ca un site / magazin online sa prinda pozitii bune in SERPS pentru cuvinte cheie foarte cautate, acestea generand un trafic mare si posibil conversii. Cercetarile noastre care le vom prezenta intr-un viitor articol, arata clar ca majoritatea conversiilor sunt generate de long tail keywords (cautarile formate din 3-4-… cuvinte), acestea sugerand mult mai concret nevoia utilizatorului fata de un produs / serviciu.

Cum Poti Afla Ce Cauta Clientii / Vizitatorii Tai ?

Clientii platformei noastre de magazine online, au o sectiune de rapoarte unde vad exact ce se cauta in acel site, de cate ori se cauta acele cuvinte / produse si data ultimei cautari. Prelucrand aceste informatii poti sa-ti imbunatatesti mult structura magazinului, modul de afisare al produselor si sa iei o decize importanta pentru campania ta de SEO si AdWords.

Utilizand acest tool https://adwords.google.com/o/KeywordTool se poate observa o competitie scazuta pentru anumite cuvinte, semn ca eforturile in SEO pentru a ajunge in pozitii de top nu trebuie sa fie foarte mari.

analiza cuvinte cheie

Iar de aici www.google.com/insights/search/ vedem cresterea in timp a interesului fata de anumite produse.

interes produse

In prima faza este recomandat sa verifici pe ce pozitii este situat magazinul tau dupa acele cautari in Google, sa vezi unde si cum iti sunt afisate acele produse, timpul petrecut de vizitatorii pe paginile acelor produse si nu in ultimul rand numarul de cautari plus evolutia acestora in motorul de cautare.

Pentru tine ca proprietar de magazin online este important ca site-ul sa fie optimizat pentru vanzari, mai mult decat sa fi preocupat de a ajunge locul 1 in Google. Succesul sta in adaptarea la nevoile clientilor tai nu neaparat la a copia un site concurent.

Tot in zona de rapoarte a platformei SilkMart afisam si cuvintele cheie care au generat trafic din motoarele de cautare Google si Yahoo momentan. Vizionarea acestor rapoarte este foarte simpla si intuitiva oricarui utilizator, iar cei care inca nu au vazut aceasta zona o pot face accesand contul demo.

Consideri utile aceste rapoarte ? Dand un raspuns mai rapid clientilor tai, crezi ca vanzarile magazinului tau online pot creste ?

Cosmin Daraban

Comments

comments