Cu peste 1,65 miliarde de user activi, dintre care peste 8,6 milioane din Romania, Facebook este de departea cea mai mare si ce mai utilizata retea sociala din lume.
Succesul unui brand pe Facebook nu se masoara neaparat dupa numarul de fani, deoarece numarul acestora poate fi „crescut artificial” in urma unor concursuri, citeste aici: despre concursurile pe Facebook.
In strategia ta de marketing pe Facebook, trebuie sa fi interesat de interactiunea brandului tau cu fani, de postarea continutului de calitate, care sa poata fi distribuit mai departe de acestia. Scopul tau principal trebuie sa fie acela de a-ti transforma fanii in abasadorii brandului tau. Avand o activitate continua si interactionand vei stabili o relatie cu fani tai care pot vorbi mai departe despre brandul tau. Nu uita ca utilizatorii retelelor sociale interactioneaza mereu, postand link-uri, poze, clipuri sau comentand unde este cazul.
Totul incepe de la prieteni. Acestia, impreuna cu membrii echipei tale sunt primi care iti pot recomanda brandul. Ori de cate ori cineva interactioneaza cu brandul tau pe Facebook fie printr-un Like, comentariu sau distrubuire de continut, acest lucru este vizibil si prietenilor acestuia.
Nu utiliza retelele sociale doar ca mijloc de promovare directa, incearca sa ajuti comunitate ta cu informatii, cere feedback pentru actiunile care vrei sa le faci si nu uita sa multumesti.
Facebook Ads – serviciul de publicitate al retele sociale iti permite sa ajungi la sute de milioane de utilizatori la costuri relativ mici, acestu lucru fiind imposibil pentru multe companii pana la acest moment, dar despre acest lucru discutam intr-un viitor articol.
Chiar si pe Facebook succesul brandului tau consta in a oferii produse sau servicii de calitate.
Cei interesati se pot informa si despre gestionarea conturilor de social media.
- Concurs pe Facebook – Sfaturi si idei pentru o strategie de succes - aprilie 22, 2019
- Mituri despre SEO, Optimizare si Link Building - martie 20, 2019
- Cum atragi backlink-uri tari pe nisele „plictisitoare” - februarie 19, 2019
Confirmări/Notificări