Aproximativ 2 minute timp de citire

Cu ceva timp in urma am postat un articol despre Google+ Pages – paginile pentru companii de la Google.

Desi numarul utilizatorilor acestei retele sociale este destul mare, statisticile arata ca intereactiunea utilizatorilor este mica, acestia petrecand foarte putin timp pe Google+.

Nu mai trebuie sa constituie o noutate pentru nimeni faptul ca postarea de link-uri pe Google+ are beneficii pentru SEO, prin simplu fapt ca prietenii tai sau cei care urmaresc  pagina ta de companie, la o cautare vad link-urile relevante cautarii respective postate de tine sau in cotul paginii tale.

Important de mentionat este faptul ca link-urile postate aici sunt foarte rapid indexate in motorul de cautare.

Cum Ne Folosim Noi De Google+ Pentru Clientii De E-Commerce

Pentru ca nu este normal sa promovezi orice cont de social media fara ca pe acel cont sa ai postat continut, mai departe iti explicam strategia noastra prin care promovam un magazin online prin reteaua sociala Google+.

Clar, inainte de lansarea magazinului se creaza conturile sociale relevante fiecarui tip de business, dupa care se trece la personalizarea acestora. Da, am spus relevante fiecarui tip pentru ca daca vinzi produse foarte nisate, posibil sa nu ai nevoie de cont pe LinkedIn sau Twitter.

Pagina de Google+ odata creata si personalizata trebuie “alimentata” cu continut. Odata pregatit de lansare si magazinul are continut (categorii, produse, 1-2 articole in blog). De obicei se posteaza pagina de home, toate paginile de categorii si subcategorii unde este cazul, plus link-urile articolelor din blog, iar daca acel magazin online are un numar mai mic de produse se posteaza si aceastea.

In cazul magazinelor cu un numar mare de produse adaugam doar produsele noi si cele la oferta. Odata realizate aceste postari pagina respectiva primeste +1 de la toti membri echipei care urmeaza sa se ocupe de acel magazin si care la randul lor promoveaza acea pagina prietenilor din cercurile Google+.

Toate noile magazine online create de noi au implemtentate elementele de social media inclusiv butonul +1.

ghid avatar client silkweb
Intra in comunitatea SilkWEB si primesti

Ghidul pentru crearea Avatarului de client

Pentru a face campanii de marketing performante.

Cei interesati pot citi si despre gestionarea conturilor de social media.

Tu cum folosesti conturile de social media pentru promovarea afacerii tale ?

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
18 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 650 de magazine online din nise diferite.

Comments

comments