Cum Sa Iti Optimizezi Video-urile Pentru Orice Canal
Intr-una dintre editiile noastre de la Academia de eCommerce, in care am vorbit in detaliu despre strategia potrivita de email marketing, unul dintre participantii la eveniment mi-a adresat o intrebare foarte buna: de ce nu folosim (noi, afacerile) mai mult continut...
Cum Transformi Clientii De Sezon In Clienti Fideli
Se apropie Craciunul, Revelionul si intreaga suita de Mosi Craciuni, globulete, brazi si luminite. Traditional, acum incepe si sezonul reducerilor de iarna, cand o armata de clienti iau cu asalt magazinele fizice si online, in cautare de cumparaturi din implus cadouri...
Ce Informatii Trebuie Sa Furnizezi Agentiei Tale De Marketing
Ai un magazin online, un site de prezentare, o afacere locala, un marketplace sau chiar un simplu blog si vrei mai multe conversii si vanzari? Din pacate, mediul competitiv din ziua de astazi nu iti permite doar sa existi, pentru a atrage atentia oamenilor. Ai nevoie...
Atelierul Digital: un prim pas in marketingul online
Viata intr-o agentie digitala este precum un cameleon. Trebuie sa stii sa te adaptezi si sa te pliezi fiecarei situatii care apare. Nu exista doua zile asemanatoare, iar faptul ca lucrezi cu o multime de clienti, din diferite domenii inseamna ca trebuie mereu sa treci...
Cum sa iti impresionezi cei mai noi abonati
Imagineaza-ti ca mergi la un o intalnire pe nevazute. Intri emotionat in restaurant si recunosti persoana cu care ai discutat de atatea ori dupa palaria pe care o poarta, asa cum ati convenit. E atractie imediata, nu va puteti lua ochii unul de la celalalt. Masa este...
Om intern de marketing VS agentie externa: Cum sa iei decizia potrivita
Atunci cand vine vorba de strategia de marketing a afacerii tale, in postura de antreprenor sau manager, te confrunti cu urmatoarea dilema: angajezi un om intern care sa se ocupe de aceasta sau angajezi o agentie externa? Sau poate te gandesti sa te ocupi chiar tu de...
In Ce Masura Gresesti Cand Ignori Adresele De E-mail Colectate
Printre strategiile de marketing utilizate de specialisti, un rol aparte il are captarea de lead-uri. Nu e un secret ca lead generation este un proces realizat cu un buget accesibil care aduce doar castiguri si beneficii. Intai de toate, sa ne familiarizam cu termenul...
Cat De Mult Ar Trebui Sa Investesti In Optimizarea Conversiilor
La inceput, cel mai vanat, cel mai pretuit de catre site-uri si proprietarii lor, a fost traficul. Insa ce conteaza ca milioane de oameni iti viziteaza site-ul daca niciunul dintre ei nu converteste? Indiferent ca vorbim de o vanzare, un lead, o inscriere la un...
Cum Sa Folosesti Blogul Pentru A-ti Salva Pagina De Facebook
Stiai ca te poti folosi de blogul firmei tale pentru a sustine pagina de Facebook? Si viceversa, stiai ca poti folosi pagina de Facebook pentru a castiga mai multa vizibilitate pentru articolele din blogul tau? Content marketing-ul integrat cu Social Media Marketing...
Lead Generation Pentru B2B Si B2C: Marele Adevar
Astazi vorbim despre tehnici de lead generation si lead nurturing destinate in special afacerilor B2B dar, daca ai un magazin online, o afacere B2C articolul te priveste si pe tine, in egala masura. Nu e niciun secret faptul ca lead-urile sunt adevarate bunuri de...
De Ce Sa Lasi Agentia Sa Iti Administreze Contul De Google AdWords
Managementul campaniilor si a conturilor Google AdWords pentru afaceri, de diferite dimensiuni, reprezinta un subiect destul de sensibil de discutat, din mai multe motive. In primul rand, sunt clientii patiti, care au avut experiente neplacute cu alte agentii in ceea...
Pop-up: Le Folosesti In Site-ul Tau Sau Nu?
Pe scurt, da. Raspunsul lung: un pop-up functioneaza si iti poate creste rata de conversie, dar depinde foarte mult de modul in care il implementezi in paginile site-ului tau. Da, stiu, e un subiect extrem de controversat, cu o multime de opinii in spatele fiecarei...












