Single Opt-In Sau Double Opt-In in eMail Marketing: Ce Alegi?

Single Opt-In Sau Double Opt-In in eMail Marketing: Ce Alegi?

A confirma sau a nu confirma, asta este intrebarea”. Citez din cartea pierduta a lui Shakespeare, Dilema Single Opt-In sau Double Opt-In*.

Cand vine vorba de email marketing, stii deja ca lista de email-uri este fundamentul acestei strategii. Cu cat ai mai multi abonati si lead-uri, cu atat ai mai multe sanse sa creezi o relatie de incredere si sa castigi conversiile pe care le tintesti.

Insa, la fel ca si in cazul altor elemente ale strategiilor de marketing, intre marketeri exista o disputa continua. Nimeni nu stie precis ce tactica de opt-in este mai potrivita: single opt-in sau double opt-in.

In articolul de astazi am ales sa analizez subiectul single opt-in versus double opt-in cat mai obiectiv, cu avantaje si dezavantaje reale ale fiecarei tactici. Iti voi arata cum sa decizi care dintre acestea este mai potrivita pentru business-ul tau si, in final, vei descoperi si in ce tabara ma situeaza preferintele mele.

citește mai mult
De Ce Meriti Sa Fii Penalizat De Google

De Ce Meriti Sa Fii Penalizat De Google

Imagineaza-ti ca te trezesti intr-o dimineata si, ca de obicei, iti verifici contul de Google Analytics. Dar ceva nu e bine deloc… unde ti-a disparut tot traficul? Fie ca iti convine, fie ca nu, site-ul tau, la fel ca si restul miliardelor de alte site-uri, depinde de...

citește mai mult

Oferta speciala

cartea ecommerce gomag

Like us

Ghidul pentru avatarul de client