Aproximativ 4 minute timp de citire

TeCOMM, unul dintre cele mai mari evenimente de eCommerce din tara, ajunge in Bucuresti in perioada 7-8 mai, la Hotel Crowne Plaza****. Cei peste 200 de speakeri si 1200 de participanti de la editiile anterioare (Cluj si Iasi) au confirmat ca participarea lea oferit solutii practice la problemele cu care se confrunta afacerea lor.

De ce sa participi ?

La aceasta editie, vor fi peste 50 de speakeri nationali si internationali din Marea Britanie, Germania, Polonia, Rusia si Cehia, care vin pregatiti sa ofere cele mai noi solutii pentru eCommerce pe teme precum: SEO, CRO, analytics, omnichannel, PPC, Magento development, logistica, trademarks, publicitate online, strategii de marketing si Social Media, Tag Management Systems, Optimizarea conversiilor prin analiza datelor si psihologie comportamentala etc.

In plus, la acest eveniment, impreuna cu unul dintre clientii nostri, voi prezenta un studiu de caz legat de optimizarea proceselor in ecommerce, deci merita sa participi ;).

Dintre speakerii prezenti la TeCOMM Bucuresti:

Martin Newman (UK) – CEO Practicology, un britanic cu o experienta de peste 25 de ani in multi channel retailing, fiind cunoscut la nivel global ca unul dintre cei mai experimentati si respectati specialisti din domeniul ecommerce, conducand departamentele de vanzari online ale unor branduri de renume ca: Burberry, Harrods si Ted Baker. In portofoliul firmei conduse de Martin se regasesc clienti precum: Victoria’s Secret, Tesco, Adidas, Nike, National Geographic, Esprit, Super Retail Group si Wilkinson.

In cadrul TeCOMM, Martin va sustine o prezentare despre cele mai bune practici in multi channel retailing si cum retailerii abordeaza comportamentul in schimbare al clientilor.

Maik Metzen (GER), Managing Director AKM3 (una dintre cele mai mari companii internaţionale SEO din Europa, cu sedii in peste 25 de tari) si co-fondator al magazinul online de trabucuri Noblego. Maik are peste 9 ani de experienta in marketingul online, in trecut, el a muncit pentru Hitflip, Hitmeister si Spreadshirt (Boston).

In cadrul TeCOMM, Maik va sustine un workshop bazat pe un studiu de caz Noblego (afacere ce a ajuns in ultimii trei ani unul dintre cele mai mari magazine online in zona vanzarilor de trabucuri din Germania), menit sa ofere multe informaţii practice despre cum sa pui bazele unui magazin online de succes si va vorbi si despre specificul eCommerceului german.

Florian Jansen (RU), Managing Director and cofounder Lamoda – cel mai mare magazin online de fashion din Rusia (prezent in 4 tari cu peste 1300 de angajati).

Stii cum te ajuta  Google in afacerea ta? Afla totul din acest Ghid SEO
ghidul seo

Vrei mai mult trafic din Google? Vrei mai multi clienti?

Cere acces la noul ghid SEO actualizat cu modificari algoritmului Google.

In cadrul TeCOMM, Florian va prezenta un studiu de caz bazat pe succesul magazinului LaModa.

Ralf Haberich (GER), CCO Webtrekkfurnizor global de solutii digitale inteligente pentru optimizarea eforturilor de marketing a companiilor, Ralf este responsabil la nivel global de departamentul de vanzari si marketing. Webtrekk are sedii in Amsterdam, Beijing, Berlin, Frankfurt, Madrid, Milano si San Francisco.

In cadrul TeCOMM, Ralf va vorbi despre despre cum sa ai o companie “data-dominated”si va oferi insighturi privind studii de caz de succes in afaceri de eCommerce si alte subiecte despre website optimisation.

Maciej Wyszynski (PL), Managing Director Europa Centrala si de Est in cadrul Sociomantic Labs, fiind responsabil pe strategia de vanzari si dezvoltare, cat si supravegherea relatiilor cu clientii. In trecut, Maciej a lucrat pentru eBay.

In cadrul TeCOMM, Maciej va vorbi despre care sunt elementele care duc la pierderea loialitatii clientilor din mediul online, dar si despre cum pot fi pastrati cei mai buni clienti.

Vezi lista si cu ceilalti speakerii.

Structura eveniment:

  • Ziua 1 – 7 mai:  Conferinta de Ecommerce si RoMagento – vor fi prezentari si dezbateri cu noutati si recomandari, iar in paralel workshopuri dedicate developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.
  • Ziua 2 – Workshop-uri  si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor in marketing digital in cadrul

Inscrierile la TeCOMM  se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde gasiti lista speakerilor confirmati si agenda completa a fiecarei zile. Puteti achizitiona un bilet la pret redus, daca va inscrieti din timp!

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Libero Events este o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, IT si antreprenoriat. Portofoliu nostru contine conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Architecture Day, ARThitecture, Cluj Sales, Cluj Insurance Forum dar si workshopuri si seminarii. Libero Events organizeaza de doua ori pe an si targul de turism Touristica. 

Poti vedea 2 prezentari sustinute de mine la editile anterioare TeCOMM:

Marketing in ecommerce – focus pe clienti (video + ppt)

Cum sa iti cresti vanzarile cu ajutorul continutului

Cosmin Daraban

CEO la Gomag
18 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 650 de magazine online din nise diferite.

Comments

comments