Aproximativ 4 minute timp de citire

Anul acesta, Scoala de Vara GPeC a fost organizata in perioada 26-31 August la Moeciu de Sus in binecunoscuta Pensiune Arnica, la fel de primitoare ca in fiecare an. Am intalnit aici oameni frumosi, interesati de dezvoltarea business-ului si cu aceleasi pasiuni – online, marketing, vanzari.

Fiecare zi incepea cu workshop-uri sustinute de traineri diferiti, iar subiectele au fost diverse si de mare interes. La finalul workshop-urilor, organizatorii au pregatit in doua zile team building-uri haioase si interesante in acelasi timp, scopul fiind de a-i apropia pe toti participantii si in acelasi timp de a le oferi posibilitatea sa socializeze mai mult, ca doar asta inseamna “team building”.

Team building-ul haios pentru mine a fost cel in care am format cateva echipe si am indeplinit 10-12 task-uri (video-uri in care aveam de prezentat fel de fel de business-uri, oameni din industria e-commerce si nu numai), iar cel interesant a fost “Visul unei nopti de scoala de vara”, la care, impreuna cu echipa Verde (“Cine n-are verde, pierde!” – pentru cunoscatori, sloganul echipei verzi din prima zi), am reusit sa deslusim misterul “mortii”. 🙂
Adriana Pop - Scoala De Vara GPeC 2015

Pe scurt, cateva cuvinte despre workshop-urile la care am participat in cadrul Scolii de Vara GPeC 2015.

A doua zi la Scoala de Vara si prima zi de workshop-uri i-am urmarit cu interes pe Dan Virtopeanu – Managing Partner BreezeMobile care a vorbit despre optimizarea magazinului online pentru mobile, o prezentare intereanta si pe un subiect de un real interes in Romania.

“Respect Your Mobile Users”

In acest sens, noi am realizat un infografic dupa cateva studii ale magazinelor din .ro si ce inseamna SEO pentru mobil in Romania.

In continuare, Horia Neagu – Digital Marketing Consultant ne-a vorbit despre SEO si “relatia noastra cu Google”, in vreme ce Alin Vlad – Director Online Sales & Marketing Heimdal Security a pus accent pe continut, prezentandu-ne cateva tips & tricks pentru o strategie de inbound marketing cu buget redus.

A treia zi, dis de dimineata, Iulian Padurariu – Consultant Marketing The Marks a pus accent pe gamification si nu numai in workshop-ul “De la magazin online la activism civic”

“Discount-urile sunt folosite de loseri, pentru a atrage alti loseri”

Stii cum te ajuta  Google in afacerea ta? Afla totul din acest Ghid SEO
ghidul seo

Vrei mai mult trafic din Google? Vrei mai multi clienti?

Cere acces la noul ghid SEO actualizat cu modificari algoritmului Google.

Silviu Toma – Associate Partner MicroAnalytics a sustinut un workshop despre “Analytics Insights pentru luarea deciziilor de business”, iar Bianca Dancila – Founder & Managing Director GripAds a atins un subiect interesant legat de strategia de marketing online – cum sa iti cresti vanzarile.

“Fiecare postare e o piesa din puzzle-ul care spune povestea brand-ului tau”

Ziua 4 – Bogdan Manolea – desi nu ne-a mai surprins anul acesta cu un workshop outdoor, a ales sa atinga un subiect matinal legat de cookies – “Cookies? Neimportante pana la prima amenda! Date personele: de ce m-ar interesa?”

“este foarte important sa informezi vizitatorii/utilizatorii cu privire la scopul de colectare a datelor cu caracter personal (colectare date in google analytics, google adwords, remarketing, zopim etc)”

Liviu Taloi – Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC – si-a inceput sexy workshop-ul 90-60-90 – pagina de produs sexy – usability, content, marketing cu prezentarea infograficului realizat de SilkMart – 16 Elemente Importante In Pagina De Produs. Vezi infograficul

SilkMart - 16 Elemente esentiale pentru pagina de produsRaluca Radu – Senior Digital Marketing Consultant – a sustinut un adevarat workshop “Matematica lui… Depinde”. Participantii la acest workshop au avut de realizat strategia de e-commerce pentru business-ul lor – stabilirea publicului tinta, concurenta, pozitionarea UVP, canale marketing, KPI.

“strategia nu este o destinatie sau o solutie magica, ci o calatorie”

Dupa o seara cu foc de tabara, cantece la chitara, dans, zambete si voie buna, ultima zi de workshop-uri a inceput cu Eugen Potlog – Manager Conectoo care a sustinut un workshop despre “ Tips & Tricks pentru o strategie reusita de e-marketing”, a continuat cu un workshop interesant legat de conversiile din AdWords, YouTube si Facebook AdS – “In AdWords marimea conteaza” sustinut de Cristian Ignat – PPC Marketing Manager 2Parale si s-a incheiat cu o discutie libera condusa de Andrei Radu –  CEO & Founder GPeC – Gala Premiilor eCommerce fiind si ultimul workshop de la Scoala De Vara GPeC 2015 – in care s-a dezbatut, printre altele, un subiect de mare interes in mediul online – listarea in marketplace – pareri pro si contra.

Dragilor, va multumesc! Am plecat de acolo, la fel ca si anul trecut, cu tips-uri numai bune de implementat, cu amintiri si legaturi frumoase. Sa ne revedem cu bine la editia din 2016!

Scoala de Vara GPeC 2015, pe scurt:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RdhKOata80s[/youtube]

Citeste si despre:

Strategii de e-commerce dezbatute la Scoala De Vara 2014

Follow me

Adriana

Client Manager la SilkWeb
5 ani de experienta online
Ofer clientilor SilkWeb cele mai bune sfaturi si idei pentru proiectele aflate in desfasurare si monitorizez toate campaniile de marketing.
Adriana
Follow me

Ultimele postari ale lui Adriana (vezi toate)

Comments

comments