Contacteaza-ne pentru o oferta de pret (004) 0736-348.693    sau   
CERE OFERTA
 
 

Servicii SEO profesionale


Care te ajuta sa iti cresti traficul si vanzarile

  • Iti optimizam site-ul pentru motoarele de cautare
  • Analizam strategia competitorilor tai
  • Publicam articole pe blog-uri, comunicate de presa, etc.
  • Iti oferim consultanta si suport
  • Iti dam acces la aplicatii pentru monitorizarea rezultatelor
Cere Audit SEO gratuit

Adresa de e-mail *
Nume si prenume *
Telefon *
Website * Exemplu: http://www.domeniu.ro
Cere un audit SEO

SEO: Optimizare pentru motoarele de cautare

Suntem siguri ca ai auzit folosindu-se termenul SEO de nenumarate ori, insa s-ar putea sa nu stii exact ceea ce inseamna. Asa ca vom incepe cu inceputul. Termenul SEO este o prescurtare a notiunii de Search Engine Optimization, care tradus inseamna optimizare pentru motoarele de cautare. Acest proces de optimizare site / promovare web are scopul de a pozitiona un site pe prima pagina intre rezultatele pe care Google le afiseaza - este vorba de cazul unei cautari in functie de anumiti termeni predefiniti sau cuvinte cheie.

De ce am nevoie de SEO? Cum ma ajuta acest serviciu?

Deoarece peste 75% din vizitatorii care ajung pe un site, ajung acolo datorita motoarelor de cautare. La ora actuala, motoarele de cautare au devenit o parte indispensabila pentru cei ce utilizeaza internetul. Motivele sunt evidente: motoarele de cautare (Google, Yahoo sau Bing) furnizeaza instantaneu rezultate ce corespund necesitatilor utilizatorului. Dar sa apari printre rezultatele motoarelor de cautare, nu este chiar atat de simplu. Asta deoarece putini utilizatori stiu exact ce cauta, si chiar mai putini dintre ei sunt dispusi sa ia la rand sutele de mii sau chiar milioanele de rezultate pe care un motor de cautare le returneaza. De aceea, cand se pune problema optimizarii unui site pentru motoarele de cautare, apeland la servicii seo trebuie luate in considerare doua aspecte: un site trebuie sa apara in rezultatele motoarelor de cautare, in cautari cu termeni cat mai generali si mai competitivi si un site trebuie sa apara in prima pagina a motoarelor de cautare. Daca aceste doua conditii sunt indeplinite, este imposibil ca traficul catre site-ul respectiv sa nu creasca. In Romania, Google este cel mai utilizat motor de cautare, cu un procent de aproximativ 98% dinte utilizatorii de internet.

In ce consta optimizarea unui site pentru Google?

Analiza cuvinte cheie

Primul pas in cadrul serviciilor SEO pe care le oferim, consta in identificarea cuvintelor cheie folosite de audienta careia se adreseaza produsele sau serviciile tale. Acest prim pas este unul dintre cele mai importante parti ale intregului proces de optimizare deoarece iti permite sa te adresezi acelei audiente care iti vor maximiza rentabilitatea investitiei (ROI - Return of investment). Te putem ajuta sa alegi cuvintele cheie cele mai potrivite pe baza frecventei de cautare si relevanta acestora pentru site-ul tau.
O alegere corecta a cuvintelor cheie va mari semnificativ rata de succes pe termen lung.

Analiza concurentei

Pozitionarea in rezultatele motoarelor de cautare este un domeniu extrem de competitiv, deoarece exista o multime de alte firme care urmaresc aceleasi cuvinte cheie si aceleasi audiente. Prin intermediul unei analize corecte a plusurilor si minusurilor concurentei, poti descoperi oportunitati pentru afacerea ta.
Echipa noastra de specialisti SEO va analiza in profunzime concurenta pentru cuvintele cheie dorite si te va ajuta sa implementezi strategii de optimizare care nu numai ca te vor aduce in topul cautarilor, dar te vor si mentine acolo.

Optimizarea continutului

Optimizarea continutului unui site este un aspect extrem de important atunci cand vine vorba de succesul unei strategii de optimizare pentru Google. Asta deoarece Google indexeaza continutul nou si unic si acorda o foarte mare importanta acestuia. Pe langa calitatea continutului este importanta si optimizarea codul sursa (codul HTML) al site-ului, aspecte precum meta-tag-urile, titlurile (tag-uri H1 sau H2), link-urile, fiind factori importanti in algoritmii de decizie ai motoarelor de cautare. Insa continutul unei pagini web nu inseamna doar continut pentru Google, Yahoo sau Bing. Un continut bine realizat nu numai ca va ajuta la imbunatatirea pozitiei in rezultatele cautarilor, ci va ajuta la transformarea vizitatorilor in clienti.

Link building, asigura legatura ta cu internetul

Procesul de construire de link-uri relevante din alte pagini web este unul complex. Serviciile SEO pe care ti le punem la dispozitie includ diverse procese si tehnici care au ca scop atragerea de link-uri relevante pentru site-ul tau, cu scopul de a creste pozitia in rezultatele motoarelor de cautare. Link-urile de calitate sunt un factor important in determinarea pozitiei in rezultatele cautarilor, insa procesul de a obtine astfel de link-uri din alte site-uri este unul lung, iar grabirea acestuia poate atrage penalizari din partea Google. Apeland la serviciile unei echipe de profesionisti ai garantia ca rezultatele obtinute vor fi rezultate de durata.

Articole si comunicate de presa

Informatia construita corespunzator se poate raspandi extrem de rapid pe internet, si poti totodata sa atragi audiente care sunt interesate de mesajul pe care il transmiti. Mai mult decat atat, prin intermediul unui articol sau al unui comunicat de presa bine gandit, poti totodata sa atragi backlink-uri (link-uri din surse externe), fapt ce are un efect important in procesul de avansare in rezultatele motoarelor de cautare. SilkWeb vine in sprijinul tau cu o echipa specializata in realizarea de continut unic, gandit atat pentru Google, cat si pentru vizitatori.

Audit SEO & Social Media Gratuit

In doar cateva minute, rezultatele acestei analize automate vor intra in casuta ta de email, aducand informatii concrete privind starea actuala a site-ului sau magazinului tau online. Analiza unui site prezinta date referitoare la aspecte precum - optimizarea onsite, timp de incarcare, prezenta in social media, blogging si backlink-uri. Altfel spus, vei beneficia de informatii precum: numarul de pagini indexate de catre Google; eventualele erori de meta tags (descrieri, titluri); optimizarea imaginilor de pe site; numarul de backlink-uri catre domeniul tau; distribuirea articolelor de pe blogul aferent in retele sociale; activitatea pe paginile de social media asociate domeniului; nota pentru autoritatea si popularitatea site-ului (conform API-ului MOZ si MozRank).
In concluzie, e vorba de 3 note separate (SEO, Blogging si Social Media) care vor forma in final un scor complet. Auditul SEO SilkWEB este gratuit si momentan este in faza Beta, urmand ca in timp sa adaugam noi functii de analiza asupra unui site.

Iti place aceasta pagina?
Acest site foloseste cookies | Ce sunt cookie-urile? Accept

Despre cookie-uri si dreptul la intimitate, in online

Ultimii ani au adus o serie de schimbari majore in felul in care online-ul functioneza - multe dintre acestea privesc modalitatiile de marketing si de analiza a traficului pe site-uri, ori comportamentul vizitatorilor. Lucrurile acestea se intamplau pana nu demult in mod implicit, by default - fara ca utilizatorul unui site (magazin online, blog etc) sa fie informat sau ii se cerea acceptul. Aceste operatiuni se realizeaza prin stocarea sau preluarea unor informatii din calculatorul utilizatorului (sau orice alt dispozitiv de tip tableta, smartphone) - prin intermediul unor fisiere de tip cookies. In acest context al dreptului la intimitate si viata privata, autoritatile europene au initiat legi care sa asigure transparenta detinatorilor de site-uri fata de utilizatori.

Despre cookies

Aproape toate site-urile folosesc astfel de cookies - o tehnologie des intalnita, utilizata pentru a tine minte comportamentul online al unui vizitator; in mod practic, acestea ajuta la login, la amintirea preferintelor, la adaugarea produselor in cos, la a urmari navigarea. Lucrul acesta se mai refera la targetarea clientilor cu reclame care i-ar putea interesa, la unelte ca Google Analytics, cat si la plugin-urile social media (precum butoanele de Facebook like). Aceasta colectare de date se refera la istoricul de navigare si la preferintele exprimate ale user-ului. Exista insa mai multe categorii de cookie-uri, dintre care primele mentionate aici nu intra sub incidenta legii:

- cookies strict necesare pentru functionarea site-ului (utilizate pentru inregistrare, completarea formularelor, cosul de cumparaturi etc); acestea nu stocheaza informatii confidentiale

- cookies pentru imbunatatirea performantei - ele masoara traficul si performanta site-ului, fiind parte a aplicatiilor special create pentru astfel de monitorizari sau statistici

- cookies pentru publicitate/ale furnizorilor de publicitate

- cookies de geotargetting

- cookies de securitate, precum cele transmise prin HTTPS (intalnite la paginile de finalizare a comenzii) Acestea se clasifica in cookie-uri de sesiune (ce se pastreaza pana la delogare sau iesirea de pe site) si cookie-uri persistente (ce se stocheaza in calculator).

Dreptul utilizatorilor la intimitate

Legile initiata de Comisia Europeana in anul 2012 (cat si directivele mai recente, din 2005, referitoare la protectia datelor si dreptul la intimitate pe internet) au starnit o serie de reactii puternice, din partea industriei de marketing si publicitate online, atat la nivel international cat si national. Aceste legi il au in centru pe utilizatorul de internet - pe de o parte sporindu-i intimitatea, facand in acelasi timp ca alte companii sau organizatii sa nu mai poata obtine informatii despre acestia fara ca ei sa fie informati in prealabil. Cu siguranta, dreptul cetatenilor romani si europeni la intimitate este esential, insa daunele acestor modificari pot fi resimtite intr-un mod foarte drastic de catre detinatorii de afaceri online, si nu numai.

Cum s-a reusit implementare acestor legi, concret? In mod practic, e necesar ca fiecare utilizator sa isi exprime clar acordul de a naviga pe site, acceptand cookie-urile aferente. Acest lucru se realizeaza la accesarea site-ului, printr-o fereastra de tip pop-up care sa ii aduca la cunostiinta vizitatorului acest lucru. Daca raspunsul vizitatorului va fi afirmativ, nu va mai trebui sa confirme si cand ajunge pe alte pagini ale aceluiasi site. Insa daca nu o face, fereastra va reaparea, in continuu.

La A2t, utilizam cookie-uri atat pentru functionarea site-ului nostru, cat si pentru magazinele online pe care le dezvoltam. Mai mult decat atat, modul in care acestea sunt implementate, setate sau intra in interactiune cu vizitatorii sau clientii creeaza un cadru in care vanzarile sa creasca, cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii fiind puncte esentiale in acest traseu. Securitatea tuturor participantilor in acest proces este o valoare pe care punem mare accent, de altfel. Transparenta, in egala masura, este o trasatura pe care mizam, in relatia cu toti clientii sau colaboratorii nostri.

Pentru o functionalitate cat mai ridicata calitativ a site-urilor, cat si pentru o experienta de navigare cat mai placuta, cookie-urile au devenit in ultimii ani o parte integranta, indispensabila am putea spune, a comertului online si a internetului, in general. Ele sunt extrem de folositoare, ajungand sa opereze in moduri ce dau noi semnificatii conceptului de personalizare si de interactivitate. Mai mult decat atat, ele pot opera pentru a afisa reclame cat mai elocvente, bazate pe interesele si comportamentul utilizatorului.

In concluzie, aceste cookie-uri asigura o eficienta mai mare in procesul de vanzare, facilitand navigarea si cautarile vizitatorului. In acelasi timp, ele nu influenteaza vulnerabilitatea datelor si informatiilor personale, atunci cand sunt folosite programe antispyware si browsere de internet cu update-ul la zi. Modul in care acestea interactioneaza cu utilizatorul pot fi setate prin functiile de preferinta si particularizari, ale fiecarui browser in parte.

Close