Cum sa faci email marketing
Afla noile strategii de vanzare prin email
Afla cum sa faci email marketing si vezi cele mai noi strategii de vanzare prin email!
Incepand de la educare si pana la promovarea produselor nou lansate, celebrarea fiecarui client in parte ori recomandarea personalizata de produse si servicii, email-ul poate fi cea mai tare arma din arsenalul tau de vanzare.
Statistic vorbind, fiecare 1$ cheltuit pe email marketing genereaza peste 38$ in profit. Practic, acest instrument iti ofera una dintre cele mai mari rate de recuperare a investitiei din marketing iar sa ii irosesti potentialul, este o pierdere pe care pur si simplu nu ti-o permiti.
Vrei sa vinzi mai mult? Vrei sa iti cresti baza de date cu adrese de email?
Cei care aleg sa se aboneze la newsletter-ul tau sau sa iti dea adresa de email au incredere in tine, isi doresc serviciile sau produsele tale si sunt pregatiti de a-ti deveni clienti. In aceaste editie vei invata ce si cum trebuie sa faci pentru a-ti creste baza de date cu adrese de email. Daca inca nu ai o baza de date, dupa acest eveniment sigur iti vei construi una intr-un mod corect si profesional.
Iti vom arata cum sa vorbesti pe limba clientilor tai
Si sa o faci astfel incat sa le trimiti mesajul potrivit, la momentul potrivit. Imagineaza-ti ca fiecare adresa de email pe care o castigi este o invitatie din partea potentialilor tai clienti. Intrebarea e: dai curs acestei invitatii sau nu?
Alegerea iti revine doar tie.
Te vom invata sa intelegi si sa aplici cunostintele acumulate.
Sa faci email marketing la adevaratul potential, sa profiti de forta completa a email-ului nu e chiar joaca de copii, nu te vom minti. Tocmai de aceea, ti-am pregatit un set de informatii usor de digerat si am impletit datele tehnice cu studii de caz si exemple la fiecare pas. Astfel, iti va fi mai usor sa te folosesti de informatii pentru afacerea ta.
Iti oferim consultanta gratuit 10 minute la telefon !
Oferta limitata !!!
In 10 minute afli despre principalele probleme din site care iti cauzeaza pierderi.
Afla de la specialisti ce face concurenta ta, vezi ce poti invata de la ei si ce trebuie sa eviti.
Impreuna vom realiza strategia ta pe urmatoarele 12 luni cu indicatori de performanta bine stabiliti.