Squirrly – Plugin De SEO Pentru WordPress Made In Romania

Squirrly – Plugin De SEO Pentru WordPress Made In Romania

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Stiai ca unul din cele mai populare pluginuri de SEO pentru WordPress a fost creat de doi romani? Da, ati citit bine.

Vrei sa afli mai multe detalii despre acest plugin de SEO? Atunci acest articol este pentru tine.

Squirrly este un startup infiintat in Cluj-Napoca, in anul 2012, de catre doi romani: Florin Muresan si Calin Vingan. Cei doi fondatori au creat pluginul de SEO pentru WordPress cu acelasi nume: Squirrly SEO. Recent, mai exact la inceputul lunii septembrie 2016, pluginul a atins un prag extrem de important: a depasit 100.000 de utilizatori.

Pluginul este utilizat si a fost recomandat in nenumarate randuri de catre voci cu autoritate in domeniu. Neil Patel, expert in content marketing, prezent ca speaker la GPEC summit in 2015, mentioneaza deseori in articolele lui cum utilizeaza Squirrly pentru site. De asemenea, si Brian Dean, expert in SEO si link building, care a fost invitat ca speaker la GPEC anul acesta, a recomandat de nenumarate ori pluginul pentru cei care au nevoie de ajutor pe partea de SEO si nu se declara experti.

Ce Caracteristici Unice Are Acest Plugin De Seo

(more…)

27 De Tehnici Unice Care Te Ajuta Sa-ti Spionezi Eficient Competitorii in 2016

27 De Tehnici Unice Care Te Ajuta Sa-ti Spionezi Eficient Competitorii in 2016

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Este aproape imposibil să creezi o strategie de digital marketing fără informații consistente despre tendințele din nişă. Și dacă te gândești că doar cantitatea de muncă depusă contează, s-ar putea să nu ajungi foarte departe.

Pentru a-ți dezvolta o metodă prin care să monetizezi comportamentul influencerilor și al consumatorilor, va trebui să te așezi comod în scaunul de la birou și să începi să monitorizezi, îndeaproape, întreaga nișă. Acesta este miracolul pieței libere, acela de a fi obligativizat cântărirea oricărui argument pe talerul avantajelor diferențiale.

Astfel, este imposibil să știi ce caracteristică unică a brandului tău va face clienții potențiali să convertească dacă nu ești la curent cu ingredientul special al tuturor celorlalți actori din piață. Mai mult, există o serie de tactici care nu sunt specifice unui brand și care pot să îmbunătățească capitalul de imagine independent de numele afacerii tale și de identitatea cu care te-ai poziționat. Haide să le trecem în revistă.

Identifică oportunități ratate

(more…)

Cum Sa Monitorizezi Linkurile Si Campaniile SEO

Cum Sa Monitorizezi Linkurile Si Campaniile SEO

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

In ultimii ani, Google a zguduit lumea SEO cu schimbari drastice de algoritm, precum Penguin, Panda, Quality update sau Hummingbird. Acestea, au pus pe jar multi marketeri dar si companiile care incercau sa manipuleze rezultatele cautarilor in Google folosind tehnici incorecte. Multe din strategiile SEO folosite acum 3-4 ani sunt astazi invechite si nu mai dau rezultate.

Google isi reimprospateaza algoritmul de aproximativ 400-500 de ori pe an, insa doar o mica parte din aceste schimbari au efecte puternice in rezultatele de cautare. Pentru a decide ce website merita sa fie clasat mai sus, Google ia in considerare peste 200 de factori. O mare parte dintre acestia sunt legati de calitatea linkurilor unui site.

Zicala “Spune-mi cu cine te aduni, ca sa-ti spun cine esti”, este foarte potrivita in cazul SEO. O adaptare a acestei ar fi “Spune-mi ce linkuri ai, ca sa-ti spun unde esti clasat in Google”.

Google analizeza calitatea linkurilor pentru a determina daca site-ul tau merita sa fie clasat in topul cautarilor sau pe paginile inferioare.

Cu cat un website are mai multe linkuri de la site-uri similare si cu autoritate din domeniu, cu atat mai sus va fi clasat pentru cautarile cu un volum mare de cautare. Astazi, relevanta si calitate sunt cuvintele cheie pentru SEO. Numarul de linkuri este irelevant, atata timp cat acestea nu au valoare.

Pentru a obtine rezultate bune din SEO, este obligatoriu sa iti monitorizezi toate linkurile existente ale site-ului tau, dar si campaniile de creat sau castigat linkuri.

In acest articol iti voi arata cum sa iti monitorizezi campaniile de SEO, dar si cum poti analiza calitatea unui link si ce poti face cu linkurile fara valoare.

Cum sa iti monitorizezi campaniile SEO (more…)

5 Lucruri Obligatorii Sa Iti Cresti GARANTAT Vanzarile Magazinului

5 Lucruri Obligatorii Sa Iti Cresti GARANTAT Vanzarile Magazinului

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cu siguranta investesti multi bani sa aduci trafic pe site. Cu toate ca este extrem de important sa ai cui sa vinzi in primul rand, mai important pe termen lung sunt alte doua lucruri:

  1. conversia simplilor vizitatori in cumparatori
  2. incurajarea cumparaturilor repetate a clientilor existenti.

Din peste 250 de optimizari si campanii facute pentru clientii nostrii, cele doua lucruri fac diferenta intre un magazin online de succes si restul care cel mai probabil pierd bani.

Personalizarea si automatizarea sunt doua atribute care definesc serviciul Vibetrace. Venind la pachet cu experienta in ecommerce marketing, echipa garanteaza rezultate de crestere.

1. Segmentarea avansata a utilizatorilor in functie de activitati si interese

Sigur trimiti newslettere si faci diverse campanii pentru promovarea anumitor oferte speciale, reduceri sau noutati. Rata de conversie pentru astfel de comunicari este intr-adevar buna, cu un return mare al investitiei. Totusi, pentru a imbunatati aceste cifre, si a ajunge la o rata de conversie de 3 ore mai mare, este nevoie de segmentare.

Segmentarea reprezinta comunicarea personalizata pe grupuri de interese. In loc sa trimiti 1 newsletter la toata baza de abonati, poti segmenta pe cei interesati de laptopuri, telefoane mobile si tasaturi. Astfel vei avea 3 newslettere, trimise diferentiat care cu siguranta iti vor aduce o rata de conversie dubla. (more…)

Cum Să Vinzi Mai Mult şi Să Plăteşti Mai Puţin – 6 Idei de Optimizare A Magazinelor Online

Cum Să Vinzi Mai Mult şi Să Plăteşti Mai Puţin – 6 Idei de Optimizare A Magazinelor Online

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Dacă te opreşti puţin din goana după trafic şi analizezi la rece magazinul tău online o să realizezi că există şi alte tactici de marketing pe care le poţi aplica. Până la urmă, important e să realizezi cât mai multe vânzări. Iar căile prin care ajungi la obiectivul tău final pot fi adesea mult mai creative şi mai interesante decât o simplă cumpărare de trafic (fie că e prin bannere, AdWords sau alte medii plătite).

Iată câteva idei cu care poţi experimenta. Toate pot fi puse în practică cu Marketizator, tool-ul de optimizare a conversiilor 3 în 1.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RmB_2Vf6xxc[/youtube]

1.  Interacţiuni pe pagina coşului de cumpărături – propune şi testează avantaje care pot convinge

Un client care aduce o marjă de profit moderată e mai bun decât un vizitator care pur şi simplu pleacă.

Aşa că apreciază ce discount-uri şi stimulente poţi oferi vizitatorilor nehotărâţi, astfel încât să-i convingi să rămână pe pagină. Dacă un vizitator a adăugat produse în coş, dar se hotărăşte brusc să părăsească pagina, plusează tu. O ofertă personalizată sau un discount realizat în funcţie de valoarea produselor din coş, ar putea fi exact impulsul de care are nevoie pentru a cumpăra. (more…)

Pana La 130% Mai Multe Vanzari Prin Marketing Afiliat

Pana La 130% Mai Multe Vanzari Prin Marketing Afiliat

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cum iti suna vanzari mai mari cu 130% dupa o campanie online de sezon? Sau un plus constant de 10%? Totul cu o investitie direct proportionala cu performantele. Sunt rezultate reale obtinute de magazinele online din 2Parale prin programele lor de marketing afiliat.

Mentalitatea Castigatoare In Marketing Afiliat

Este deja al 5-lea an de cand marketingul afiliat a intrat in strategia de marketing&vanzari a multor advertiseri din Romania si cu siguranta merita testat daca nu l-ai incercat. Numai prin 2Parale, de exemplu, s-au generat vanzari de peste 47 de milioane de lei (fara TVA). Vorbim de una dintre cele mai eficiente metode de promovare online, care iti permite sa platesti doar pentru rezultate si iti ofera acces la forta de vanzari a mii de afiliati, de la mari publisheri si site-uri de nisa, la specialisti SEO si PPC. Pentru o imagine si mai clara, in  Marea Britanie, de pilda, la fiecare lira sterlina investita in afiliere s-au generat vanzari de 11 lire sterline. Ne-ar placea sa stai la fel de bine cu ROI-ul si pe celelalte canale de marketing pe care le folosesti. (more…)

Page 1 of 212