Creste-ti Rata De Conversie Prin Targetare Emotionala

Creste-ti Rata De Conversie Prin Targetare Emotionala

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Optimizarea ratei de conversie este inca un subiect greu de digerat pentru antreprenorii romani. Acesta e adevarul.

Orice proprietar de business isi doreste vanzari. Pana la urma, acest tip de conversii iti aduc bani sa iti platesti facturile, iti permit sa reinvestesti in business-ul tau si, la drept vorbind, te fac sa te simti mai bine, mai sigur pe tine. (more…)

Cum Castigi Maximum De Conversii Cu Facebook Ads

Cum Castigi Maximum De Conversii Cu Facebook Ads

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Folosesti Facebook Ads pentru a-ti promova afacerea? Vrei sa afli cum poti castiga maximum de conversii din fiecare reclama?

Daca da, inseamna ca e momentul sa imbraci haina de gangster si sa inveti cum sa le faci clientilor o oferta pe care nu o vor putea refuza.

Stai linistit, nu e nimic periculos doar daca sa iti propulsezi conversiile si vanzarile cat mai sus ti se pare ca e periculos 🙂 . (more…)

Tu Stii Ce Face Concurenta Ta?

Tu Stii Ce Face Concurenta Ta?

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Pentru ca daca nu stii, s-ar putea sa ai surprize neplacute si sa te trezesti mult in spatele competitorilor.

Imagineaza-ti ca te intalnesti cu un posibil client caruia ii spui mandru ce te face diferit de competitia ta si cum produsul/serviciul tau il va ajuta sa isi rezolve problemele.

Iar cand te pregatesti pentru reactia acestuia, simti ca te loveste ceva drept in frunte: “Tocmai am auzit acelasi lucru din partea a doi dintre concurentii tai. Toti aveti aceeasi prezentare si, la drept vorbind, pana si culorile din site sunt la fel”.

Cum te face aceasta reactie sa te simti?

Mediul de afaceri este intr-o continua competitie. Din momentul in care iti lansezi business-ul te trezesti la startul unei curse nebune spre linia de finish. Si nu e vorba de o singura cursa: sunt o multime, diferite, in acelasi timp. Ai intrat in cursa preturilor, in cea a strategiilor de marketing, a calitatii produselor/serviciilor, in cursa suportului pentru clienti, in cea a inovatiilor si cate si mai cate. (more…)

Cum Sa Scrii Si Sa Castigi Mai Multi Clienti

Cum Sa Scrii Si Sa Castigi Mai Multi Clienti

Cei mai multi antreprenori isi lanseaza afacerile online si creeaza apoi texte menite sa faca unul dintre urmatoarele trei lucruri:

  1. Sa oblige oamenii sa cumpere folosind tactici agresive de vanzare.
  2. Sa plaseze produsul pe un piedestal, incercand sa convinga lumea ca e cel mai minunat lucru aparut vreodata pe planeta
  3. Sa aiba o abordare atat de moale incat ar suna cam asa: “Hm, ti-ar placea sa, mhm, cumperi chestia asta?”

Fiecare dintre aceste 3 tactici iti va aduce acelasi rezultat, garantat: oamenii iti vor parasi site-ul fara sa cumpere iar rata ta de conversie va pluti incetisor pe apa sambetei. Imi imaginez ca acest lucru nu se numara printre obiectivele setate in planul tau de afaceri.

Ceea ce iti doresti este sa creezi texte care vand eficient, constant si ating coarda sensibila a publicului tinta. La SilkWeb, invatam unii de la altii cum sa cream astfel de texte.

Pentru a ne dezvolta la nivel intern, avem un program de prezentari pe teme de marketing, astfel incat sa invatam mai multe ponturi si tactici, pe care le aplicam in dezvoltarea proiectelor clientilor. Ei, tema prezentarii mele a fost “Logica ii face pe oameni sa gandeasca. Emotiile ii fac sa cumpere”. Dramatic, nu? (more…)

Proiectul Google AMP – Tot Ce Trebuie Sa Stii

Proiectul Google AMP – Tot Ce Trebuie Sa Stii

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Google AMP sau Accelerated Mobile Page este unul dintre cele mai interesante subiecte dezbatute de marketeri si specialistii SEO, din acest an.

AMP imbunatateste viteza de incarcare a paginilor web, chiar si in zonele unde viteza de conexiune la internet este mai scazuta. In acest moment, proiectul AMP este limitat pentru site-urile de publicatii, bloguri, ziare online sau platforme de stiri insa specialistii se asteapta la o extindere a proiectului si pentru site-urile eCommerce.

Cu toate acestea, din prisma competitivitatii pe piata, este indicat ca proprietarii de site-uri eCommerce sa urmareasca atent dezvoltarea proiectului si, in momentul in care acesta devine disponibil pentru toata lumea, sa construiasca o versiune AMP pentru site-uri.

Ce este Google AMP?

(more…)

Influencer Marketing Si Ce Trebuie Sa Stii Despre Acest Concept

Influencer Marketing Si Ce Trebuie Sa Stii Despre Acest Concept

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Termenii de influencer si influencer marketing sunt relativ noi in piata digitala romaneasca. Termenii da, insa conceptul, nu prea. Probabil ai vazut deja o multime de reclame comerciale la TV, pe net sau ai auzit la radio spot-uri in care unele celebritati cunoscute fac reclama unui produs sau serviciu. Sa nu mai vorbim de plasarea de produse in videoclipurile muzicale sau in emisiuni. Intr-un fel e logic, o persoana publica pe care oamenii o urmaresc constant si cu interes, va avea intotdeauna mai multa influenta decat un brand.

Oamenii percep afacerile ca si niste organisme care sunt facute exclusiv pentru a vinde produse si pentru a-i convinge ca merita sa cumpere produsele, intr-un mod sau altul. Pana cand nu se transforma intr-un brand, o entitate care poate trezi emotii si care are o baza fidela de clienti, o afacere online nu are potential maxim de a influenta comportamentul publicului tinta.

In acest scop, afacerile online si offline profita de existenta influencerilor. Astazi vom discuta despre ce inseamna un influencer, cum sa alegi unul sau mai multi potriviti pentru afacerea ta, cum sa iei legatura cu ei si cum sa iti faci strategia de influencer marketing intr-un mod cat mai avantajos, atat pentru tine cat si pentru influencerul selectat. (more…)

Page 1 of 212