Cum Generezi Trafic Intr-un Blog Nou

Cum Generezi Trafic Intr-un Blog Nou

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Simti ca, parca, tu esti unica persoana care iti citeste blogul?

E foarte posibil sa nu fie doar o senzatie, mai ales daca vorbim despre un blog nou lansat, cu ajutorul caruia vrei sa iti promovezi magazinul online si sa oferi un plus de valoare clientilor tai. (more…)

Efectul De Halou Si Modul In Care Afecteaza Optimizarea

Efectul De Halou Si Modul In Care Afecteaza Optimizarea

Daaa, nu, in articolul de astazi nu ma refer la efectul de halou care apare in jurul soarelui sau a lunii ci la una dintre prejudecatiile cognitive ale oamenilor, ce afecteaza modul in care gandesc si se comporta. Mai important, modul in care este afectat procesul decizional si dorinta de cumparare.

Acum un an si ceva, inainte sa ajung in gasca creativa de la SilkWeb, am terminat facultatea de PR. Chiar daca unele cursuri erau de-a dreptul plictisitoare, altele m-au pregatit pentru job-ul de acum, prin faptul ca am invatat cum gandesc oamenii si ce elemente ii determina sa se comporte intr-un anumit fel.

Asta m-a determinat sa-mi scriu licenta pe subiectul imaginii publice si sa fac multa munca de cercetare pe tema efectului de halou, a modului in care acesta influenteaza imaginea perceputa asupra organizatiilor.

Astazi ma voi muta din offline in online si iti voi spune cum iti afecteaza efectul de halou prezenta online (exact, toata, nu doar pe site) si mai ales cum afecteaza procesul de optimizare a conversiilor.

Ce este efectul de halou?

(more…)

Cum Optimizezi Autoresponderele De Dupa Conversie

Cum Optimizezi Autoresponderele De Dupa Conversie

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

E clar, conversia este principalul obiectiv al oricarui tip de afacere. Pentru a o stimula, apelezi la ghiduri, discount-uri, landing pages si tot felul de tipuri de continut convingator, pentru a transforma simplii vizitatori din site in lead-uri.

Pentru ca lead-urile sunt mai calificate sa faca o vanzare decat vizitatorii site-ului. Din pacate, desi investesc o multime de resurse in crearea de continut valoros, cei mai multi proprietari de site-uri ignora ceea ce se intampla imediat dupa conversie. (more…)

Cum Transformi Clientii De Sezon In Clienti Fideli

Cum Transformi Clientii De Sezon In Clienti Fideli

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Se apropie Craciunul, Revelionul si intreaga suita de Mosi Craciuni, globulete, brazi si luminite. Traditional, acum incepe si sezonul reducerilor de iarna, cand o armata de clienti iau cu asalt magazinele fizice si online, in cautare de cumparaturi din implus cadouri pentru sine si pentru cei apropiati.

Problema e ca un procent sanatos dintre acestia nu mai revin, poate niciodata, in magazinele respective. Toti proprietarii de magazine si site-uri ofteaza resemnati si accepta ca e absolut normal sa plece clientii, daca nu mai ofera discount-uri. (more…)

Cat De Mult Ar Trebui Sa Investesti In Optimizarea Conversiilor

Cat De Mult Ar Trebui Sa Investesti In Optimizarea Conversiilor

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

La inceput, cel mai vanat, cel mai pretuit de catre site-uri si proprietarii lor, a fost traficul. Insa ce conteaza ca milioane de oameni iti viziteaza site-ul daca niciunul dintre ei nu converteste?

Indiferent ca vorbim de o vanzare, un lead, o inscriere la un eveniment, o pre-comanda, conversiile sunt sau ar trebui sa fie astazi principala ta tinta.

Evident, traficul e inca important, insa nu e de ajuns sa investesti doar pana ii aduci pe oameni in magazinul tau. Odata ce ajung aici, site-ul tau trebuie sa joace rolul unui agent de vanzari foarte bine pregatit si sa invite explicit la actiune.

In acest moment intervine optimizarea ratei de conversie (CRO), strategie care te ajuta sa iti cresti vanzarile, baza de lead-uri, sa devii un brand prin cresterea popularitatii si sa iti faci un nume sonor, cu impact in randul concurentilor tai.

Beneficiile sunt clare, insa intrebarea care cu siguranta se invarte acum prin mintea ta e cat de mult ar trebui sa investesti in CRO, pentru a te bucura de rezultate, fara sa iti faci gaura in buget.

Astazi vom discuta despre costurile actiunilor de optimizarea conversiilor (CRO), in ce actiuni si instrumente investesti, la modul concret si care este locul acestei strategii in cadrul eforturilor de marketing pe care le depui pentru dezvoltarea afacerii tale online.

De ce ar trebui sa iti pese de optimizarea ratei de conversie?

(more…)

Lead Generation Pentru B2B Si B2C: Marele Adevar

Lead Generation Pentru B2B Si B2C: Marele Adevar

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Astazi vorbim despre tehnici de lead generation si lead nurturing destinate in special afacerilor B2B dar, daca ai un magazin online, o afacere B2C articolul te priveste si pe tine, in egala masura.

Nu e niciun secret faptul ca lead-urile sunt adevarate bunuri de valoare in comertul electronic: fara lead-uri nu ai clienti, nu ai profit, nu ai niciun motiv sa existi (ma refer la existenta site-ului tau). Problema e ca avem o diferenta intre simpla actiune de a colecta adrese de email si eforturile pe care le faci pentru a obtine, a califica si a pregati lead-urile spre vanzare.

Da, stiu, poti cauta chiar acum pe Google “cum obtin lead-uri pentru afacerea mea b2b” si vei gasi tone de raspunsuri, care mai de care mai atragatoare: “fa cinci postari pe Facebook zilnic”, “incearca sa ajungi viral postand poze cu pisici”, “creste-ti vizibilitatea si pozitioneaza-te ca brand pana la sfarsitul lui 2016, pentru a creste rata de conversie si a obtine loialitatea utilizatorilor tai” etc.

Ei bine, astazi nu am de gand sa iti ofer o reteta magica de lead generation ci un set complet de tactici testate, pe care le poti pune in aplicare imediat, pentru a-ti creste baza de potentiali clienti si a recupera vanzarile pe care le-ai pierdut pana acum.

1. De unde vin lead-urile?

(more…)

Page 1 of 1212345...10...Last »