Cel Mai Important Motiv Pentru Care Nu Vinzi

Cel Mai Important Motiv Pentru Care Nu Vinzi

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Pentru astazi ti-am pregatit un articol extrem de sincer ce iti va raspunde la marea intrebare careia te-ai saturat deja sa ii cauti un raspuns: “de ce nu vand?”

E un adevar urat si iti pot garanta ca nu iti va face placere dar trebuie sa il intelegi inainte de a investi toti banii economisiti pana acum intr-un magazin online, pe care speri sa il duci spre succes.

La SilkWeb incercam sa incurajam orice plan de antreprenoriat in online, punand la bataie experienta, cunostintele, serviciile si energia noastra. Tocmai din acest motiv am creat si o rubrica speciala pe blogul Gomag, dedicata viitorilor antreprenori si celor care au nevoie de o sursa de informatii utile sa ii ajute in drumul spre obiectivele stabilite.

Articolul de astazi iti va demonstra de ce nu vinzi si, in plus, iti voi arata alte trei semnale care iti spun sa te gandesti mai bine, inainte de a construi o afacere online.

Haide sa incepem cu o mica anecdota, binecunoscuta de oamenii de vanzari si exemplara pentru ceea ce vreau sa iti arat astazi: (more…)

Marketing in E-Commerce  – Focus Pe Client

Marketing in E-Commerce – Focus Pe Client

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Acesta a fost numele prezentarii sustinuta la TeCOMM 2013, eveniment la care ne-am anuntat participarea si am dat 3 invitatii cadou. Tema principala a prezentarii fiind orientata spre loializarea clientilor unui magazin online si retentia acestora.

Pentru ca mai jos poti urmari inregistrarea video de la prezentare, azi nu am sa-ti povestesc foarte multe in scris.

In mare s-au prezentat informatii concrete despre dimensiunea unei piete online pentru anumite produse / servicii, obiceiurile de cumparare din Romania. Analizand numarul de cautari pentru anumite cuvinte cheie, trend-ul acestora, interesul utilizatorilor din Facebook pentru nisa ta, iti poti face rapid cateva calcule pentru asteptarile tale.

Inainte de a calcula rate de conversii si cat ai putea castiga, e important sa introduci in ecuatie investitia initiala minima, care sa te ajute sa ajungi la masa ta de posibili clienti.

Daca esti in business de mai multi ani, cu siguranta ai observat o crestere a costurilor pentru traficul din magazinul tau, deci implicit si costul de achizitie pe client creste, odata ce rata de conversie per global scade (asa spun statisticile).  (more…)

Despre Relatia cu Agentia/Platforma Ta de E-Commerce

Despre Relatia cu Agentia/Platforma Ta de E-Commerce

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

”Suntem cea mai mare agentie de ecommerce din Romania”. “Avem cea mai buna platforma de ecommerce pe care ruleaza mii de magazine online si am inventat primii aceste lucruri inainte ca Amazon sa fie lansat”. Da prietene, sunt doar mesaje de marketing lansate in piata pentru a capta atentia clientilor, dar cat de eficiente sunt ele,  doar cei care le folosesc o pot confirma.

Discutia de azi nu este despre mesajele de marketing si eficienta lor ci mai degraba despre lucruri reale de care trebuie sa tii cont atunci cand alegi un furnizor de solutii, despre cum stau cu adevarat lucrurile intr-o relatie client-platforma si mai mult decat atat despre lipsa de transparenta si comunicarea dificila intre parti.

Posibil ca o parte din voi sa fi citit articolul asemanator pe Ecompedia, dar azi am hotarat sa-l dezvolt si sa-l public aici pe blogul nostru oficial, tocmai pentru a da un maxim de transparenta lucrurilor cu adevarat importante pentru clienti.

Majoritatea vizitatorilor acestui site au interactionat cu una sau mai multe platforme de e-commerce. Fie ca este vorba de o platforma open source, o platforma de tip saas cu plata lunara sau una personalizata, asteptarile tale ca si client al platformei sunt in mare parte aceleasi – sa te multumeasca, sa aiba functiile de care ai tu nevoie, sa fie cat mai simpla si sa genereze cat mai multe vanzari. (more…)

SEO – Transparenta Strategiilor Din Spate

SEO – Transparenta Strategiilor Din Spate

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Inca pentru multi, serviciile SEO sunt o mare bula magica necunoscuta, despre care au auzit multe lucruri bune si mai putin bune, stiu ca au neaparat nevoie de ele pentru un business online, dar decizia de a alege un furnizor serios pare a fi o adevarata provocare de cele mai multe ori.

Daca ai citit articolele din trecut despre SEO ai vazut ca treburile sunt destul de clare, acest serviciu fiind practic unul destul de tehnic, in care ai nevoie de cunostinte legate de fenomenul in sine, sa fii mereu la curent cu noutatile si cel mai important aspect, sa lucrezi corect din acest punct de vedere. Da, rezultatele bune apar ceva mai tarziu atunci cand nu se apeleaza la diferite “smecherii“, dar sigur eviti efectele negative si anume penalizarile venite de la Google.
(more…)