Campaniile Dynamic Search Ads – un must have in contul Adwords

Campaniile Dynamic Search Ads – un must have in contul Adwords

Ce este o campanie DSA?

O campanie dinamica, numita pe scurt DSA de la Dynamic Search Ads este o campanie care foloseste tehnologia de web crawling a Google pentru a targeta cautari relevante cu continutul de pe site-ul promovat. (more…)

De Ce Reclamele Tale PPC Trimit Lead-uri Slabe

De Ce Reclamele Tale PPC Trimit Lead-uri Slabe

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Campaniile PPC pot fi unele dintre cele mai eficiente sau cele mai frustrante tactici de marketing pe care le folosesti pentru a-ti creste business-ul.

De ce? Deoarece nu e chiar floare la ureche sa te folosesti de Google AdWords in mod profitabil, asta daca nu ai experienta si nu cunosti platforma, cat de cat. (more…)

Scorul De Calitate: AdWords Pentru Incepatori

Scorul De Calitate: AdWords Pentru Incepatori

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Pentru ca Google AdWords si in general campaniile PPC par sa provoace multa neincredere in randul proprietarilor de afaceri online, la SilkWeb am hotarat sa reluam seria de articole introductive in AdWords pentru incepatori.

Si, deoarece Google a facut de-a lungul anilor o multime de modificari in serviciul sau de publicitate platita, astazi discutam in amanunt despre scorul de calitate, un factor foarte volatil, ce afecteaza in mod pozitiv sau negativ (chiar fara sa iti dai seama) performanta si, foarte important, costul campaniilor tale PPC.

Asadar, cu ce se mananca Scorul de calitate (Quality Score)?

(more…)

De Ce Sa Lasi Agentia Sa Iti Administreze Contul De Google AdWords

De Ce Sa Lasi Agentia Sa Iti Administreze Contul De Google AdWords

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Managementul campaniilor si a conturilor Google AdWords pentru afaceri, de diferite dimensiuni, reprezinta un subiect destul de sensibil de discutat, din mai multe motive.

In primul rand, sunt clientii patiti, care au avut experiente neplacute cu alte agentii in ceea ce priveste accesul la propriul cont de AdWords, rezultatele si bugetul investit. Ca urmare, cand a avut loc separarea de agentie au pierdut toate datele din campaniile finalizate (cuvinte cheie negative, rate de conversie in functie de locatie, criterii demografice si sezon, exemple de ad copy etc.).

In al doilea rand, sunt cei neincrezatori, care sunt ferm convinsi ca agentiile sunt construite exclusiv cu scopul de a cheltui bugete imense, cu rezultate putine sau care fac diverse “smecherii”.

In al treilea rand, sunt cei care afirma ca isi pot coordona singuri contul si campaniile de AdWords si nu au nevoie de asistenta, in afara de cea oferita de Google. Nu contest, exista proprietari de afaceri care au cunostinte avansate in domeniu, astfel incat pot sa managerieze campanii reusite cu AdWords, dar de cele mai multe ori si acestia apeleaza la specialisti intr-un final.

Jobul de PPC Specialist necesita un nivel ridicat de calificare tehnica si lingvistica si cere cativa ani de exercitiu pentru a ajunge cel putin la un nivel satisfacator. (more…)

5 Instrumente Gratuite Pentru Succesul Campaniilor Tale PPC

5 Instrumente Gratuite Pentru Succesul Campaniilor Tale PPC

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Campaniile PPC inteligente cu Google AdWords sunt o metoda eficienta de crestere a vizibilitatii brandului tau, atragere de noi clienti dar si crestere a ratei de conversie. Am mentionat “inteligente” pentru ca ai nevoie de un anumit set de cunostinte si abilitati pentru a-ti gestiona contul corect, a crea campanii profitabile si a analiza rezultatele, astfel incat sa imbunatatesti campaniile viitoare. Cu AdWords nu te joci, pentru ca la mijloc sunt banii tai.

Chiar daca serviciul Google AdWords este unul de reclama platita, cu siguranta stii deja de cel putin un instrument gratuit din cadrul acestuia – Keyword Planner. Este esential sa il folosesti deoarece joaca un rol extrem de important in realizarea reclamelor performante.

Insa pentru campanii PPC de succes, exista si alte instrumente, gratuite, puse la dispozitie de Google si nu numai, care iti ofera o mana de ajutor in procesul de creare, optimizare si analiza a initiativelor tale.

Astazi discutam despre 5 instrumente gratuite pe care sa le folosesti eficient pentru a atinge obiectivul campaniilor tale PPC. (more…)

Strategii De Licitare In Google AdWords Pentru Incepatori

Strategii De Licitare In Google AdWords Pentru Incepatori

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Strategia de licitare in contul de Google AdWords este critica pentru succesul reclamelor tale platite. Daca stii cum sa licitezi corect, ai mari sanse sa economisesti din bugetul pe care l-ai stabilit initial si sa obtii rezultate mai bune.

Insa strategiile de licitare difera in functie de obiectivul pe care il ai in minte.

Prin urmare, in articolul de astazi iti voi arata cum sa licitezi eficient in contul de Google AdWords, luand in calcul diferite exemple de obiective pe care le-ai putea urmari. Cu siguranta iti vei regasi cel putin un obiectiv in lista de mai jos, si tot ce iti mai ramane de facut este sa aplici ponturile, crescand traficul si numarul de conversii.

1. Vreau sa obtin un numar maxim de clici pentru bugetul meu zilnic

(more…)

Page 1 of 612345...Last »