Setup Campanie Google AdWords – 8 Pasi Catre Vanzari Prin PPC

Setup Campanie Google AdWords – 8 Pasi Catre Vanzari Prin PPC

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Azi am sa vorbesc despre setarea unei campanii de Google AdWords. Foarte multa lume a inceput sa foloseasca Google AdWords. Putini sunt cei care stiu insa ce trebuie facut la inceput, motiv pentru care am pregatit o prezentare si sper sa fie de folos pentru toata lumea. O sa trec direct la subiect.

Setarea unei campanii de Google AdWords presupune o serie de pasi pe care ar trebui sa ii urmam fiecare dintre noi sau agentia care se ocupa de contul vostru de Google AdWords. Incepem cu inceputul:

Setup Campanie Google AdWords – Audit- site / magazin online

Inainte de a incepe orice campanie este important ca cineva sa se uite peste site sa vada elementele importante care exista in acesta, mai exact timpul de incarcare: e important sa avem un timp de incarcare cat mai scurt, pentru ca oamenii sa nu se enerveze atunci cand ajung pe pagina noastra, sa lasam o impresie generala daca avem un site curat, ingrijit daca exprima incredere, daca este functional, daca este optimizat pentru mobil, stim ca foarte multa lume, probabil si voi va uitati acum la acest video de pe mobil, cumpara de pe mobil, navigheaza de pe mobil si chiar acceseaza reclamele de Google AdWords de pe Search de pe mobil, sa vedem daca magazinul are optiunea de click-to-call , exista o optiune care la apasarea numarului de telefon ne permite sa sunam proprietarul magazinului sau call center-ul magazinului sau a site-ului respectiv. (more…)

[Video] Pozitionarea Produselor In Piata Cu Ajutorul Campaniilor PPC

[Video] Pozitionarea Produselor In Piata Cu Ajutorul Campaniilor PPC

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Vorbesc astazi despre un subiect care se afla foarte frecvent pe buzele noilor antreprenori, a celor care vor sa intre in eCommerce, care vor sa intre cu business-ul lor in online, si anume pozitionarea si introducerea produselor in piata.

Ei bine, avem foarte multe avantaje cu tehnologia de astazi, cu marii jucatori Facebook, Google, LinkedIN, YouTube. Ceea ce este foarte simplu si accesibil pentru foarta multa lume e acest instrument de promovare prin PPC si aceasta optiune de a incepe sa vanda online, de a-si promova business-ul. Avem nevoie de bugete mai mici, avem optiuni de targetare, locale, nationale, globale, pe interese, stim foarte multe informatii sau putem afla foarte multe informatii pe care sa le folosim in toata strategia noastra. (more…)

5 Tipuri Speciale de Remarketing

5 Tipuri Speciale de Remarketing

Claudia

Claudia

De 3 ani in SilkWeb, urmaresc performanta in campaniile PPC, implementez ultimele noutati din domeniu si ma asigur de reusita lor.
Claudia

Petru cei care nu cunosc inca termenul de remarketing, el se refera la targetarea prin campanii de marketing a persoanelor care ti-au vizitat la un moment dat site-ul in speranta de a-i readuce pe site sa faca conversia dorita.

Cu siguranta ati fost si voi urmariti de reclame dupa ce ati vizitat un anumit site si nu ati cumparat, sau nu ati cerut oferta. Dar acum discutam din spatele reclamelor si va voi prezenta 5 tipuri mai aparte de remarketing, care dau rezultate bune pentru advertiseri si care le aduc multe beneficii si vizitatorilor.

Pentru toate tipurile de remarketing este necesara implementarea codului de remarketing pe site, cod care colecteaza cookie-urile vizitatorilor si cu ajutorul caruia poti ulterior crea liste relevante cu acesti vizitatori. Acesta se gaseste in contul de Adwords, la sectiunea Audiences. Gasesti acolo si instructiuni pentru implementarea lui si tot acolo creezi ulterior listele de remarketing.

(more…)

Extensiile La Reclama: AdWords Pentru Incepatori

Extensiile La Reclama: AdWords Pentru Incepatori

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Poti crede ce doresti despre Google. Il poti lauda pentru cum seteaza un standard ridicat pentru restul motoarelor de cautare. Sau, dimpotriva, il poti judeca pentru ca e cel mai apropiat lucru de monopol pe internet.

E de ajuns sa arunci o singura privire pe pagina cu rezultate si e impresionant ce tipuri de rezultatele iti apar: nu doar organice dar si reclame, butoane sociale, harti, recenzii, sugestii etc. – toate avand scopul de a imbunatati experienta de colectare a informatiilor. (more…)

Despre Cuvintele Cheie In Reclamele Tale AdWords

Despre Cuvintele Cheie In Reclamele Tale AdWords

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Imagineaza-ti asa: cuvintele cheie in reclamele tale AdWords sunt angajatii tai. Daca nu lucreaza si nu iti aduc rezultate, ii concediezi. Dar daca fac performanta, ii promovezi.

La drept vorbind, poti chiar sa tratezi cuvintele cheie ca pe niste sclavi personali si sa fii fara mila fata de cele care nu iti aduc bani. Stii de ce? Pentru ca ar trebui sa fii inconstient sa iti lasi cuvintele cheie sa iti cheltuie bani si spatiu pentru nimic. (more…)

Vrei Cele Mai Tari Titluri Pentru Reclamele Tale PPC? Vezi 10 Idei

Vrei Cele Mai Tari Titluri Pentru Reclamele Tale PPC? Vezi 10 Idei

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cele mai tari titluri pentru reclamele tale PPC sunt exact ca si vitrinele super atragatoare pe langa care poate treci in fiecare zi. Ele sunt acolo sa te opreasca din drumul tau, sa te faca sa iti imaginezi cum te-ai simti daca ai cumpara produsele pe care le prezinta si sa te convinga, indiferent de contra-argumente, sa treci pragul magazinului.

Evident vitrinele magazinelor fizice sunt o cale de a atrage atentia oamenilor insa, in online, treaba cade pe umerii reclamelor PPC, fie ca vorbim de Google AdWords sau Facebook Ads.

Chiar daca ai cele mai bune produse sau servicii de cand s-a inventat painea feliata, asta nu va conta daca oamenii nu sunt tentati sa dea click pe reclame.

Acum, sigur ai auzit despre importanta titlurilor pentru ad-uri. Citeste orice statistici si vei descoperi ca doar 2 din 10 oameni dau click pe anunturi si numai daca textul acestora este destul de convingator incat sa determine actiunea. (more…)

Page 1 of 712345...Last »