Despre Cuvintele Cheie In Reclamele Tale AdWords

Despre Cuvintele Cheie In Reclamele Tale AdWords

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Imagineaza-ti asa: cuvintele cheie in reclamele tale AdWords sunt angajatii tai. Daca nu lucreaza si nu iti aduc rezultate, ii concediezi. Dar daca fac performanta, ii promovezi.

La drept vorbind, poti chiar sa tratezi cuvintele cheie ca pe niste sclavi personali si sa fii fara mila fata de cele care nu iti aduc bani. Stii de ce? Pentru ca ar trebui sa fii inconstient sa iti lasi cuvintele cheie sa iti cheltuie bani si spatiu pentru nimic. (more…)

Vrei Cele Mai Tari Titluri Pentru Reclamele Tale PPC? Vezi 10 Idei

Vrei Cele Mai Tari Titluri Pentru Reclamele Tale PPC? Vezi 10 Idei

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cele mai tari titluri pentru reclamele tale PPC sunt exact ca si vitrinele super atragatoare pe langa care poate treci in fiecare zi. Ele sunt acolo sa te opreasca din drumul tau, sa te faca sa iti imaginezi cum te-ai simti daca ai cumpara produsele pe care le prezinta si sa te convinga, indiferent de contra-argumente, sa treci pragul magazinului.

Evident vitrinele magazinelor fizice sunt o cale de a atrage atentia oamenilor insa, in online, treaba cade pe umerii reclamelor PPC, fie ca vorbim de Google AdWords sau Facebook Ads.

Chiar daca ai cele mai bune produse sau servicii de cand s-a inventat painea feliata, asta nu va conta daca oamenii nu sunt tentati sa dea click pe reclame.

Acum, sigur ai auzit despre importanta titlurilor pentru ad-uri. Citeste orice statistici si vei descoperi ca doar 2 din 10 oameni dau click pe anunturi si numai daca textul acestora este destul de convingator incat sa determine actiunea. (more…)

Destinatii De Plasare AdWords: De La Greseli Fatale La Succes

Destinatii De Plasare AdWords: De La Greseli Fatale La Succes

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

In 21 martie, Google a decis sa ofere mai mult control asupra destinatiilor de plasare AdWords dupa ce un grup de branduri mari au incetat sa mai cumpere ad-uri datorita faptului ca acestea au fost afisate pe site-uri cu un continut extremist, ce ataca oamenii pe considerente de rasa, de gen, religioase sau alti factori. Vorbim de branduri precum Marks & Spencer, McDonald’s UK, Lloyds etc.

Adevarul este ca plasarea gresita a reclamelor PPC poate produce situatii oribile, unele amuzante dar in totalitate negative pentru brandul in cauza. (more…)

Ce Faci Cu Reclamele Respinse In Contul De Google AdWords

Ce Faci Cu Reclamele Respinse In Contul De Google AdWords

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Faptul ca Google devine din ce in ce mai selectiv si mai riguros in ceea ce priveste modul de utilizare al serviciului sau de publicitate – Google AdWords, nu mai e un secret pentru multa lume.

De-a lungul timpului, Google a facut tot felul de modificari in ceea ce priveste serviciile pe care le ofera, insa fara indoiala AdWords a ramas un instrument de publicitate puternic, cu impact, atata timp cat este folosit in mod corect. (more…)

Campaniile Dynamic Search Ads – un must have in contul Adwords

Campaniile Dynamic Search Ads – un must have in contul Adwords

Ce este o campanie DSA?

O campanie dinamica, numita pe scurt DSA de la Dynamic Search Ads este o campanie care foloseste tehnologia de web crawling a Google pentru a targeta cautari relevante cu continutul de pe site-ul promovat. (more…)

De Ce Reclamele Tale PPC Trimit Lead-uri Slabe

De Ce Reclamele Tale PPC Trimit Lead-uri Slabe

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Campaniile PPC pot fi unele dintre cele mai eficiente sau cele mai frustrante tactici de marketing pe care le folosesti pentru a-ti creste business-ul.

De ce? Deoarece nu e chiar floare la ureche sa te folosesti de Google AdWords in mod profitabil, asta daca nu ai experienta si nu cunosti platforma, cat de cat. (more…)

Page 1 of 612345...Last »