Cum Folosesti Parametri UTM Pentru Monitorizarea Social Media

Cum Folosesti Parametri UTM Pentru Monitorizarea Social Media

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cel mai tare avantaj pentru un proprietar de business online este faptul ca poate monitoriza aproape totul. Nu mai e nevoie sa te ratacesti prin intuneric pana dai cu capul si te inveti, cand poti sa faci lucrurile calculat din prima.

Si e normal sa iti doresti sa stii ce functioneaza si ce nu in strategia ta de marketing online pentru ca doar asa iti dai seama daca merita sa investesti in continuare sau nu in anumite tactici (asa iti intelegi mai bine publicul iar testarea devine o joaca, pana ajungi la aplicarea exclusiv a tacticilor performante). (more…)

Ce Stiu Firmele Mari Despre Google Analytics (Si Tu Nu Stii)

Ce Stiu Firmele Mari Despre Google Analytics (Si Tu Nu Stii)

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

De-a lungul timpului, la SilkWeb am realizat analize si audit-uri pe sute de conturi si profiluri de Google Analytics, incepand de la firme mici, cu un volum slab de date si pana la conturi cu un volum imens de date.

Pe langa diferenta majora ce o constituie volumul de informatii si date acumulate in aceste doua tipuri de conturi, am observat si o tendinta spre greseli si complicatii la conturile mici, ale caror proprietari de cele mai multe ori aleg sa se ocupe singuri de crearea contului, setarea regulilor si analizarea rapoartelor din Analytics. (more…)

Cum Setezi Un Flux de Obiective In Google Analytics

Cum Setezi Un Flux de Obiective In Google Analytics

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Iti plac la nebunie conversiile, nu-i asa? Tuturor ne plac, o rata de conversie mai mare decat media reprezinta o adevarata performanta pentru afacerile noastre online. Esti multumit atunci cand clientii cumpara, cand lead-urile iti ofera adresele lor de email, cand oamenii se inscriu la evenimentele pe care le organizezi etc. (more…)

Bounce Rate : De ce Pleaca Oamenii Din Landing Page

Bounce Rate : De ce Pleaca Oamenii Din Landing Page

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Pentru ca realizarea unui landing page este atat o arta cat si o stiinta, am realizat un articol special care iti va arata de ce pleaca oamenii din landing page si care sunt motivele pentru care rata ta de bounce in aceasta pagina este atat de mare.

Ti s-a intamplat vreodata sa intri intr-un bar si sa simti ca nu ar trebui sa comanzi nimic ci sa pleci?

Un prieten imi povestea de curand ca, fiind plecat intr-o calatorie destul de lunga cu masina, la un moment dat, a ramas fara nimic de baut. Si inca era departe de destinatie. Asa ca a hotarat sa se opreasca in satul urmator pentru a cumpara o sticla cu apa.

Necazul a fost ca singurul magazin situat langa drumul pe care circula era un bar, o crasma tipica de sat, sa zicem. Fiind dupa-masa, spre seara, iti dai seama ca majoritatea oamenilor iesisera la bancuta si la povesti in fata barului. (more…)

De Ce Ar Trebui Sa Fii Proprietarul Contului Tau De Google Analytics

De Ce Ar Trebui Sa Fii Proprietarul Contului Tau De Google Analytics

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Ai control total asupra datelor tale din Google Analytics?

E o intrebare foarte importanta pe care trebuie sa ti-o adresezi, altfel acum sau la un moment dat in viitor s-ar putea sa ai probleme, si inca grave.

Colaborand cu peste 500 de clienti din tara si din strainatate, la SilkWeb, am fost martorii a multor probleme legate de lipsa de control asupra conturilor de Google Analytics si nu numai. Iti pot spune nenumarate povesti ale unor clienti care ne-au contactat pentru a schimba agentia sau pentru a apela la serviciile noastre dar, in ultima instanta, au descoperit ca nu au datele de logare sau nivelul de acces necesar pentru a face schimbari.

De aici decurg zile pline de nervi si agitatie, timp in care incerci sa despici firul in patru pentru a descoperi cine gestioneaza fiecare proprietate si cum poti primi acces complet. In unele situatii, datele nu mai pot fi recuperate. (more…)

Vanity Metrics vs Actionable Metrics: Ce Sunt Si Cum Le Abordezi

Vanity Metrics vs Actionable Metrics: Ce Sunt Si Cum Le Abordezi

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Ai auzit vreodata de vanity metrics?

Haide sa construim impreuna un mic scenariu, ca sa intelegi mai bine despre ce vom discuta astazi. Sa zicem ca te trezesti intr-o dimineata, te loghezi in contul de Google Analytics si vezi ca dupa luni indelungate de munca sustinuta, ai reusit sa cresti traficul cu 50%.

Te feliciti, te bati singur pe umar si iesi in oras ca sa celebrezi marele eveniment. Dar tot entuziasmul e de scurta durata. In saptamanile care urmeaza vezi ca, desi traficul s-a dublat, vanzarile au ramas la acelasi nivel sau poate au crescut nesemnificativ.

Ce s-a intamplat, de fapt? Ai cazut in cea mai veche capcana a marketingului, un vanity metric care este util sa iti hraneasca doar ego-ul, nu si obiectivele de business.

Vanity metrics sunt exact ceea ce crezi: metrici usor de monitorizat, ce arata bine la suprafata si, bineinteles, te fac sa te simti bine/mandru, dar care nu iti demonstreaza performanta reala a business-ului tau. Sunt genul de metrici care arata bine facute publice in presa sau in studii de caz, insa nu te ajuta sa creezi un plan progresiv de marketing. (more…)

Page 1 of 3123