SEO in 2018 – Optimizarea Canalelor de vanzare si Promovare

SEO in 2018 – Optimizarea Canalelor de vanzare si Promovare

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Descopera 7 trenduri SEO pentru magazinul tau online in 2018. Dincolo de prima pozitie in Google, vezi ce tipuri de cautari fac oamenii pentru a ajunge la produsul tau, cum alegi cuvinte cheie profitabile, orientate spre vanzare dar si de ce e nevoie sa tintesti intentia de cautare.

In aceeasi idee, afla de ce ai nevoie de un mix tare de marketing pentru ca experienta consumatorului sa te ridice mai sus in rezultate si sa determine volumul de conversii pe care il doresti. SEO in 2018 este despre conversii.


SEO in 2018 – Optimizarea Canalelor de Vanzare si Promovare

Astazi vorbim despre adevarul in SEO si cum trebuie vazut acest serviciu, acest proces, care, dupa cum ii spune si numele te ajuta sa iti pozitionezi site-ul mai sus in rezultatul motoarelor de cautare. Cam asta stie toata lumea despre SEO si asta asteapta toata lumea de la SEO, sa obtina cuvinte cheie in topul rezultatelor, locul 1 in Google si bineinteles sa obtina vanzari.

 

 

(more…)

Cum (Si De Ce) Sa Faci SEO Pentru Continutul Video

Cum (Si De Ce) Sa Faci SEO Pentru Continutul Video

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Intr-o lume in care lucrurile accelereaza constant, multi oameni nu mai au timpul necesar pentru a citi articole de sute de cuvinte sau pentru a delusi mesajul dintr-o imagine statica, dar nevoia lor de a descoperi informatii noi inca exista.

Si aici intervine continutul video, care:

  • In 2013 convingea un procent mai mare din public sa distribuie (39%), sa lase un comentariu (36%) sau sa dea un “like” (56%) decat un articol obisnuit de blog (sursa)
  • In 2014 crestea vizitele lunare unice pe site-uri dedicate acestui tip de continut ca YouTube sau Vimeo cu 146% fata de anul precedent (sursa)
  • Pana la sfarsitul anului 2017 va reprezenta 74% din traficul de pe internet

De ce? Pentru ca este una dintre cele mai bogate si captivante forme de continut; daca o imagine poate spune o mie de cuvinte, atunci puterea unui video este nelimitata deoarece:

  • Atrage si mentine atentia publicului. Din punct de vedere psihologic, combinatia de stimuli auditivi si vizuali este metoda perfecta pentru a obtine acest rezultat.
  • Transmite cu usurinta anumite stari sau emotii, care trezesc interesul si dorinta de a cumpara.
  • Creeaza o legatura stransa, personala, intre public si brand-ul tau.

In teorie, continutul video poate ghida un simplu utilizator prin fiecare pas al calatoriei sale spre statutul de client. Il poate atrage ca vizitator, il poate converti intr-un potential cumparator, il poate convinge sa devina client si il poate transforma chiar intr-un promotor al afacerii tale. (more…)

Planul Minim De SEO Pentru Cei (Foarte) Ocupati

Planul Minim De SEO Pentru Cei (Foarte) Ocupati

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Ca si fondator al unei afaceri, cu siguranta ai petrecut nenumarate nopti fara somn, pline de griji si concentrat pe crearea sau gasirea unor produse remarcabile, cu potentialul de a schimba in bine viata celor din jur.

Drumul unui antreprenor nu e unul usor si tocmai pentru asta te felicit pentru ca ai reusit sa ajungi in acest punct, unde nu multi ajung si reusesc sa reziste. (more…)

Despre Link-urile Interne: SEO Pentru Incepatori

Despre Link-urile Interne: SEO Pentru Incepatori

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Daca nu stiai deja, dupa fiecare webinar pe care il organizam la SilkWeb, participantii pot sa raspunda la cateva intrebari. Da, incercam de fiecare data sa aflam direct de la ei daca au fost multumiti si daca au invatat ceva nou la webinar dar exista si o intrebare speciala: despre ce alte subiecte ar dori sa invete. (more…)

SEO Sezonal: Cum Iti Pregatesti Site-ul Pentru Orice Sezon

SEO Sezonal: Cum Iti Pregatesti Site-ul Pentru Orice Sezon

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cu cat iti creste rata de conversie de Craciun? Sau ce se intampla cu vanzarile tale in mijlocul lui iulie? Dar in septembrie?

Un magazin online de papetarie mi-ar spune ca in septembrie vinde cel mai bine, un magazin online cu rochii de mireasa ar spune ca in iulie vanzarile sunt maxime in timp ce, de Craciun, un magazin de cadouri nu ar mai avea timp sa isi traga sufletul la cate comenzi are de onorat.
(more…)

Google Spune: In SEO Este Nevoie de 4 Luni Pana la 1 An Pentru Imbunatatirea Rezultatelor

Google Spune: In SEO Este Nevoie de 4 Luni Pana la 1 An Pentru Imbunatatirea Rezultatelor

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Cum ajung locul 1 in Google? In cat timp ajung in primele pozitii din Google? Garantie locul 1 in Google. Garantam primele pozitii / prima pagina din Google. Da, sunt intrebari si afirmatii facute de fel si fel de oameni curiosi si “oameni profesionisti in domeniu” care au un raspuns rapid pentru prima categorie :).

Cei interesati pot sa vada in continuare raspunsul la aceste intrebari, doar ca de aceasta data este raspunsul real.

Un alt motiv pentru care am ales sa scriu acest articol, exceptand partea educativa este faptul ca vreau sa evit discutiile si explicatiile pe subiect, e mai simplu sa dau un link aici si mii de oameni pot sa citeasca.

Acum mitul SEO a fost spulberat cu informatii direct de la sursa, adica de la Google. SEO n-a murit, va continua mult si bine, atat timp cat Google va exista si atat de mult timp cat oameni cauta solutii pentru problemele si nevoile lor.

Daca pana acum multi proprietari de afaceri au refuzat sa creada afirmatiile anumitor persoane sau agentii care spun ca in SEO rezultatele apar dupa o perioada mai lunga de timp, acum cand oficialii de la Google confirma acest lucru, sper ca lucrurile sa se schimbe. Tot acum este cazul sa se schimbe si atitudinea celor care promit marea cu sarea in 2 timpi si 3 miscari pentru ca ei stiu “secretul”, “regula de aur” sau alt fel de retete alchimice. (more…)

Page 1 of 912345...Last »