Marketing Automation Pentru Incepatori [Infografic]

Marketing Automation Pentru Incepatori [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

8 ore. Acesta e timpul pe care il ai la dispozitie intr-o zi de lucru. Insa daca esti un antreprenor sau marketer, 8 ore nu sunt nici pe departe suficiente asa ca, de multe ori, incerci sa lucrezi cat mai mult pentru a te asigura ca fiecare campanie de marketing ruleaza cu succes, site-ul si landing page-urile tale sunt optimizate iar paginile de social actualizate si atragatoare pentru audienta.

Dar ce se intampla atunci cand pleci de la birou sau te opresti din munca? Nu ai fi mai linistit daca ai stii ca cineva sau ceva realizeaza si monitorizeaza eforturile tale de marketing si atunci cand dormi? (more…)

Cum Creezi Un Profil Buyer Persona Complet [Infografic]

Cum Creezi Un Profil Buyer Persona Complet [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Intr-o noapte cu luna plina, o silueta intunecata isi ocupa locul strategic pe acoperisul celei mai inalte cladiri din oras. Cu ochi de pasare de prada, supravegheaza strazile de dedesubt, in asteptarea tintei. Si brusc, tinta perfecta apare!

Fara sa piarda vremea, silueta isi ia avant si arunca o bucata mototolita de hartie spre tinta, lovindu-o drept in moalele capului. In timp ce silueta dispare in neant, tinta despatureste ghemotocul de hartie si citeste “Dragul nostru potential client, participa la webinarul pe care il organizam miercurea viitoare!

Confuza, tinta, care habar nu are cine este silueta si nu a interactionat pana acum cu aceasta, mototoleste mesajul si il arunca la gunoi, indreptandu-se spre casa si uitand tot.

Practic, cam asa se vede situatia atunci cand trimiti diferite mesaje de marketing fara a avea informatii despre profilul complet al clientului ideal – Buyer Persona.

Cine este Buyer Persona?

(more…)

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Facebook Ads [Infografic]

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Facebook Ads [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Facebook si Facebook Ads a modificat drastic felul in care privim retelele de socializare. Cu mai mult de 1,6 miliarde de utilizatori, dintre care 8,4 sunt romani, aceasta este cea mai mare platforma sociala pe care afacerile o folosesc pentru a intra in contact cu o audienta extrem de vasta.

In aceste conditii, nu e de mirare ca Facebook Ads este un ajutor de nadejde pentru companii, incepand de la startup-uri si pana la multinationale, influentand cresterea si dezvoltarea lor dar si relatia cu clientii.

Inainte de toate, trebuie sa intelegi ca managementul comunitatii afacerii tale online pe Facebook nu inseamna doar gestionarea ad-urilor ci si crearea de continut, raspunderea la comentariile si mesajele fanilor si mentinerea atentiei acestora.

Astazi vei afla care sunt avantajele folosirii Facebook Ads, ce tipuri de reclame poti sa faci pe retea, cum sa creezi un ad si cat de importanta este monitorizarea performantei acestuia. (more…)

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre SEO [Infografic]

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre SEO [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Mai mult, astazi iti spunem tot ce trebuie sa stii despre SEO in 2016. Lucrurile s-au schimbat mult, chiar si fata de 2005, anul din care suntem prezenti noi pe piata de eCommerce. Mai ales strategiile de optimizare pentru motoarele de cautare au avut de suferit o multime de modificari, algoritmi si penalizari.

Desi la baza optimizarii stau tot cele doua elemente, continutul si profilul de backlink-uri, regulat trebuie sa te pui la curent cu evolutia conceptele din SEO, pentru a fi in concordanta cu regulile impuse de Google si a evita sa fii penalizat.

Prin urmare, azi am selectat 7 lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere privitoare la strategia de SEO in 2016 iar designerii nostri au realizat un infografic detaliat, pentru ca tu sa intelegi mai usor ce inseamna si cu ce se mananca SEO. (more…)

Anatomia Unui Landing Page Care Vinde [Infografic]

Anatomia Unui Landing Page Care Vinde [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Un landing page este, in sensul de marketing al cuvantului, o pagina de sine statatoare, realizata pentru un singur obiectiv. In principal, un landing poate fi de doua tipuri: click-through (il convinge pe vizitator ca merita sa ajunga in alta pagina pentru a realiza o actiune) sau lead generation (capteaza informatiile unui utilizator in schimbul a ceva de valoare).

In articolul de astazi, vei descoperi tot ce trebuie sa stii despre un landing page, care sunt componentele acestuia, cum sa le folosesti pentru a-ti maximiza sansele de vanzare/conversie si cum sa folosesti A/B Testing pentru a-ti optimiza landing-ul.

De ce sa folosesti un landing page?

  • Generezi lead-uri mai usor. Practic, pui la dispozitia oamenilor un lead magnet, un bun/serviciu de valoare pe care il primesc gratuit daca iti ofera datele personale cum ar fi adresa de email, numele complet si, optional, numarul de telefon.
  • Colectezi datele demografice ale utilizatorilor tai. Acestea te ajuta sa realizezi profilul clientului ideal – Buyer Persona, pe care se vor baza toate materialele tale de marketing.
  • Nu iti poti afisa toate ofertele pe Homepage – cand atragi un vizitator printr-un ad Google AdWords, pe email etc. este indicat sa il duci direct in landing page, nu sa ii ceri un efort suplimentar pentru a gasi ceea ce i-ai promis, in Homepage.
  • Obtii informatii despre engagementul utilizatorilor
  • Poate fi folosit pentru mai multe canale de marketing (AdWords, email marketing, social media etc.)
  • Afli care oferte sunt/nu sunt atragatoare pentru public

(more…)

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Lead Generation [Infografic]

Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Lead Generation [Infografic]

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Lead Generation face diferenta dintre cheltuirea iresponsibila a unor bugete uriase si investirea inteligenta a unui buget de marketing rezonabil.

Fara lead-uri, afacerile B2B in special dar si cele B2C, esueaza. Lead-urile sunt oameni calificati sa cumpere dar se pot transforma si in ambasadori ai brand-ului tau, cu conditia sa iti joci rolul asa cum trebuie. La ce ma refer aici? Rolul tau este sa le pui la dispozitie materiale valoroase si utile care sa ii determine sa iti ofere datele de contact si sa cumpere, nu o data, nu de doua ori, ci in mod repetat.

In articolul de astazi, vei descoperi ce inseamna generarea de lead-uri si cum trebuie sa pui in practica strategiile pentru a te asigura ca ai o baza de potentiali clienti extinsa si mai multe sanse de conversie. Bonus, designerii nostri ti-au pregatit un infografic care rezuma principalele date pe care trebuie sa le stii despre lead generation.

1. Ce este un Lead?

(more…)

Page 1 of 3123