30 De Trucuri Prin Care Sa Obtii Mai Multi Abonati

30 De Trucuri Prin Care Sa Obtii Mai Multi Abonati

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Toate lumea stie vechiul proverb – cu cat ai mai multe adrese de email, cu atat te simti mai bine, convinge oamenii sa se aboneze si fa-le o oferta buna!

Stai, n-ai mai auzit proverbul acesta pana acum? Ceva despre micro-conversii? Hmm, asta nu e bine… (more…)

Cum Generezi Trafic Intr-un Blog Nou

Cum Generezi Trafic Intr-un Blog Nou

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Simti ca, parca, tu esti unica persoana care iti citeste blogul?

E foarte posibil sa nu fie doar o senzatie, mai ales daca vorbim despre un blog nou lansat, cu ajutorul caruia vrei sa iti promovezi magazinul online si sa oferi un plus de valoare clientilor tai. (more…)

Micro Momentele Si Influenta Asupra Consumatorilor

Micro Momentele Si Influenta Asupra Consumatorilor

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

In cadrul primei editii Academia de eCommerce din acest an, am discutat despre micro momente ca unul dintre principalele trenduri profitabile de urmat in 2017 pentru o afacere online. Si, deoarece participantii la eveniment au aratat un interes crescut pentru acest subiect, astazi m-am gandit sa abordez pe larg problema micro-momentelor. (more…)

Valentine’s day – Statistici, Tendinte si Marketing

Valentine’s day – Statistici, Tendinte si Marketing

Cand vine vorba de ziua indragostitilor, oamenii de obicei se clasifica in doua categorii: cei care sarbatoresc si cei care nu. In cazul in care oamenii nu sarbatoresc, motivele pot varia: trendul nu este pe placul lor, nu sunt implicati intr-o relatie momentan sau pur si simplu nu vor sa investeasca in acest sens. Ca si agentie de eCommerce, noi gandim altfel.
(more…)

Efectul De Halou Si Modul In Care Afecteaza Optimizarea

Efectul De Halou Si Modul In Care Afecteaza Optimizarea

Daaa, nu, in articolul de astazi nu ma refer la efectul de halou care apare in jurul soarelui sau a lunii ci la una dintre prejudecatiile cognitive ale oamenilor, ce afecteaza modul in care gandesc si se comporta. Mai important, modul in care este afectat procesul decizional si dorinta de cumparare.

Acum un an si ceva, inainte sa ajung in gasca creativa de la SilkWeb, am terminat facultatea de PR. Chiar daca unele cursuri erau de-a dreptul plictisitoare, altele m-au pregatit pentru job-ul de acum, prin faptul ca am invatat cum gandesc oamenii si ce elemente ii determina sa se comporte intr-un anumit fel.

Asta m-a determinat sa-mi scriu licenta pe subiectul imaginii publice si sa fac multa munca de cercetare pe tema efectului de halou, a modului in care acesta influenteaza imaginea perceputa asupra organizatiilor.

Astazi ma voi muta din offline in online si iti voi spune cum iti afecteaza efectul de halou prezenta online (exact, toata, nu doar pe site) si mai ales cum afecteaza procesul de optimizare a conversiilor.

Ce este efectul de halou?

(more…)

Cum Optimizezi Autoresponderele De Dupa Conversie

Cum Optimizezi Autoresponderele De Dupa Conversie

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

E clar, conversia este principalul obiectiv al oricarui tip de afacere. Pentru a o stimula, apelezi la ghiduri, discount-uri, landing pages si tot felul de tipuri de continut convingator, pentru a transforma simplii vizitatori din site in lead-uri.

Pentru ca lead-urile sunt mai calificate sa faca o vanzare decat vizitatorii site-ului. Din pacate, desi investesc o multime de resurse in crearea de continut valoros, cei mai multi proprietari de site-uri ignora ceea ce se intampla imediat dupa conversie. (more…)

Page 1 of 1312345...10...Last »