Ce Trebuie Sa Stii Despre Folosirea Plugin-urilor WordPress

Ce Trebuie Sa Stii Despre Folosirea Plugin-urilor WordPress

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Poate cel mai simplu mod prin care sa incep acest articol e printr-un exercitiu de imaginatie.

Gandeste-te la o orchestra. Cand aceasta incepe sa cante, fiecare muzician are de interpretat propriul fragment dintr-o partitura. Intreaga orchestra este menita sa lucreze impreuna pe muzica unui singur compozitor astfel incat rezultatul final sa fie armonios, aproape de perfectiune. (more…)

9 Pasi Catre O Strategie A Continutului De Succes

9 Pasi Catre O Strategie A Continutului De Succes

Adriana Tar

Marketing Specialist at Silkweb

Latest posts by Adriana Tar (see all)

Chiar si cu toate resursele disponibile pentru strategia de continut si amplificare, stim ca nu exista o formula magica pentru a face continutul sa devina viral. In timp ce multe companii nu incearca sa concureze cu diferite tipuri de continut virale, acestea cauta in schimb linkuri si conversii pentru a-si atinge obiectivele stabilite. Cu alte cuvinte, obtinerea multor vizualizari  asupra continutului tau este esentiala.

Cand vine vorba de crearea de continut care atrage actiuni si opinii, incearca sa indrumi tot  in nisa ta, care poate aduce beneficii valoroase brandului tau. Acest lucru se datoreaza faptului ca un continut reusit pare diferit in toate sectoarele

Stabilirea asteptarilor realiste si intelegerea publicului tinta pot ajuta continutul sa atinga obiective specifice, inclusiv castigarea unui volum mare de linkuri si actiuni sociale.

Pentru a profita la maximum de timpul si banii investiti, este nevoie sa te asiguri ca fiecare bucata de continut creat, atinge cele 9 puncte de mai jos.

(more…)

Ce Cuprinde Un Raport De Marketing SilkWeb

Ce Cuprinde Un Raport De Marketing SilkWeb

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Conform contractului, la sfarsitul fiecarei luni si al fiecarui an, echipa SilkWeb realizeaza rapoarte detaliate pentru clienti, care cuprind strategiile si tacticile de marketing digital folosite, rezultatele acestora, statistici si grafice concludente dar si sugestii pentru a obtine rezultate din ce in ce mai bune.

In functie de tipul colaborarii – unii clienti aleg pachetele de marketing integrat, altii se orienteaza spre un serviciu/servicii individuale, rapoartele cuprind informatii complete despre rezultatele SEO, Google AdWords, Facebook Ads, Social Media si Email Marketing. (more…)

2 Reguli De Aur In Optimizarea Unui Landing Page

2 Reguli De Aur In Optimizarea Unui Landing Page

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Hm, n-am mai vorbit de mult despre landing page, corect?

In articolele anterioare ai descoperit cat de important este acest element pentru vanzare, lead generation, pentru performanta strategiei tale de reclama PPC dar si multe alte tactici de marketing. (more…)

Cum Obtii Testimoniale De La Clientii Multumiti

Cum Obtii Testimoniale De La Clientii Multumiti

Search Engine Land zicea prin 2014 ca 85% dintre consumatori citesc pana la 10 recenzii despre un business inainte de a simti ca pot avea incredere in acesta. Acum gandeste-te la tine cand vrei sa achizitionezi un produs sau sa folosesti un serviciu nou – il cauti imediat in Google, apoi Facebook, rasfoiesti articole vechi, cauti si cel mai mic indiciu care iti poate da unda verde la cumparare. (more…)

5 Tactici De Targetare Cu Facebook Ads

5 Tactici De Targetare Cu Facebook Ads

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & MintMetrics din 2012
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 150 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Recent, am dat peste un articol amuzant despre forta targetarii prin Facebook Ads.

Brian Swichkow, expert la AdWeek, povestea pe Reddit cum si-a pacalit colegul de camera cu ajutorul reclamelor pe Facebook, pana cand acesta a dat in paranoia, a ajuns sa creada ca este urmarit peste tot, incat, la un moment dat, a ajuns sa refuze pana si sa mai vorbeasca la telefon***.

Desi clientul tau nu trebuie dus chiar pana in acest stadiu, din toata povestea asta ar trebui sa retii cat de puternice pot fi reclamele Facebook daca ajung la persoana potrivita, cu mesajul potrivit, in momentul oportun. (more…)

Page 1 of 1412345...10...Last »