Aproximativ 2 minute timp de citire

Acest articol este pentru cei care nu au reusit sa ajunga la Internet & Mobile World 2012, unde am fost si noi prezenti avand standul cu cele mai dorite bomboane :).

Ok, ideea acestui articol este aceea de a promova prezentarea noastra sustinuta in ziua 3, cu titlul “Facebook in E-Commerce”, aceasta putand fi vizionata imediat sub acest paragraf.

 

Cei interesati pot urmari inregistrarea acestei prezentari :

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bPbYXws5tK4[/youtube]

Pentru ca stim cat de important este continutul text atunci cand vine voba de SEO am hotarat sa scriem cateva randuri despre aceasta prezentare, plus cateva informatii despre evenimentul in site.

Cei absenti la eveniment trebuie sa stie ca durata acestuia a fost de 3 zile, in care 75 de companii au participat ca expozanti. In cele 3 zile au fost prezentate peste 70 de seminarii in cele 3 locatii special amenajate. Participand la o parte din aceste prezentari sigur ti-ai fi putut face o imagine despre zona ta de interes.

Prezentarea noastra 

Dupa cum ii spune si numele este vorba despre “Facebook in E-Commerce” unde am venit cu exemple concrete si rezultate obtinute de noi din piata romaneasca. Am discutat despre dimensiunea la care a ajuns Facebook in Romania, gradul de penetrare in piata, evolutia numarului de utilizatori, toate astea pentru a ne face o imagine clara asupra unui mediu de comunicare / promovare / relationare a unui businnes pe termen lung. Este important daca acel mediu are o evolutia continua, o rata mare de adoptie etc.

S-a prezentat modul corect din punctul nostru de vedere asupra comunicarii in Facebook pentru un magazin online si care este interesul utilizatorilor prezenti pe aceasta retea sociala.

ghid email marketing
Solutia la care ai visat este aici

Inscrie-te pentru a castiga

Secretele vanzarilor prin email marketing

Luand rapoarte din Google Analytics am prezentat un mic studiu de caz asupra ratei de conversie a unui magazin online, valoarea media e cumparaturilor si valoarea unui vizitator din Facebook comparativ cu cel venit pe site din motorul de cautare Google.

Rezultatele au aratat ca utilizatorii care te cunosc sunt mai dispusi sa cumpere de la tine si chiar sa cheltuiasca mai mult in magazinul tau.

Cosmin Daraban

CEO at Gomag
18 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 650 de magazine online din nise diferite.

Comments

comments