Zilnic vezi cat si cum avanseaza tehnologia, metodele de interactiune intre oameni si amprenta acestor schimbari in viata ta. Pentru ca ai un site si vrei beneficii maxime de pe urma promovarii lui pe Google, trebuie sa intelegi ca in strategia ta, abordarea trebuie sa fie spre utilizatori, nu spre motoarele de cautare sau retelele sociale.
Ce A Fost SEO ?
SEO (Search Engine Optimization) era vorba despre optimizarea pentru motoarele de cautare. Si azi, dar mai ales in trecut multe pagini web erau facute doar pentru a da bine in Google, lucru total gresit si observat de algoritmii acestuia, mai ales in ultimii doi ani cand Panda si Penguin au demonstrat acest lucru. Tot in acest sens putem aminti despre domeniile EMD, despre care am mai scris in acest articol.
Despre importanta continutul unui site s-a discutat mereu si a fost in centrul atentiei, dar mai putin s-a pus accent pe calitate, modul de afisare si de promovare a acestuia. Astfel au fost la moda agregatoarele de continut, acele site-uri care furau continut din alte site-uri in mod automat, reusind sa triseze pentru o vreme (pana la aparitia vestitului update cu nume de cod Panda) motorul de cautare Google. Da, era nasol sa vezi cum un articol scris de tine, apare pe alt site mai in fata pentru anumite cautari.
Link building-ul, o alta componenta importanta in procesul de SEO, care se refera la promovarea sitului tau prin intermediul altor pagini web, cu scopul de a aduna un numar cat mai mare de link-uri pe cuvinte cheie, te ajuta la o pozitionare buna in topul rezultatelor din Google. Acest serviciu a dus la o dezvoltare incredibila a metodelor de SPAM, lucru observat si penalizat de Google prin update-ul algoritmului cu nume de cod Penguin. Despre cum poti elimina aceasta penalizare, citeste aici !
Ce Trebuie Sa Fie SEO ?
Vezi ca pe pagina ta intra oameni, tu esti unul dintre ei si te afli acum pe acest site, pe urma probabil o sa intri iar pe pagina ta pentru a analiza constructia ei sau posibil sa intri pe alt site. Aici am scris despre comportamentul unui vizitator pana la stadiul de client, unde ai vazut cum te gaseste, te compara si te urmareste peste tot pana sa cumpere de la tine.
In tot ce faci pe online trebuie sa pui accent pe utilizatori. Acestia sunt cei care cumpara de la tine nu robotii motoarelor de cautare. Creaza si optimizeaza pagina ta web pentru a oferi o experienta cat mai placuta celor care o viziteaza, da un plus de valoare informatiilor prezentate acolo.
Metodele tehnice de optimizare a unui site pentru motoarele de cautare, pot fi usor imbinate si trebuie integrate cu optimizarea penru utilizatori. Pot spune ca urmeaza sa vorbim despre optimizarea pentru utilizatori SUO. Cu siguranta poti afisa informatiile din site si integra cuvintele cheie targetate intr-un mod placut pentru cei care-ti viziteaza pagina, corect ? Trebuie doar sa-ti doresti acest lucru.
Call To Action In Link Building
Ai vazut cum Google te penalizeaza daca ai prea multe back link-uri pe cuvinte cheie, da ? Ti se pare normal sa duci doar o campanie pentru manipularea rezultatelor in motoarele de cautare, crezi ca asa vinzi mai mult ?
Un profil natural de link-uri are beneficii pe masura. Probabil stii cat de important este sa ai link-uri din diverse surse, se recomanda cele din site-uri relevante nisei tale, link-urile din articole fiind considerate cele mai valoroase.
De ce link-uri din articole si bloguri ? Pentru ca acele postari scrise de diferite persoane care fac trimitere spre pagina ta au un impact mult mai mare asupra utilizatorilor, prin simplu fapt ca informatiile bune date de oameni, au un grad ridicat de interactiune asupra celor care le citesc, acestia accesand link-urile prezente acolo.
Daca ai facut campanii prin Goolge AdWords, ai vazut ca reclamele cu un mesaj de actiune au un CTR mai bun ( mai multa lume de click pe ele). Folosirea in link-uri a cuvintelor precum „vezi aici”, „citeste mai departe”, „descara fisier”, acceseaza link, „click aici”, „acest produs” etc. genereaza un trafic de calitate si mai mare spre pagina ta. Uite cum ajungi sa ai si un profil mai natural de back link-uri, iar sansele de a fi penalizat de Google se reduc.
OK, in campaniile tale de link building trebuie sa ai si trimiteri care contin numele brandului tau, adresa paginii web si cuvinte cheie. Poti utiliza si cuvintele de actiune + cuvintele cheie, exemplu : vezi serviciile seo oferite de SilkWEB !
Transpus in offline treaba asta sta cam asa: incepe o discutie intre tine si colegii despre un super produs de care tu esti foarte multumit. Vorbesti despre toate avantajele lui, despre brandul care l-a dezvoltat, despre super pretul lui si cate si mai cate. Sunt 100% sigur ca in discutie cineva te intreaba de unde l-ai cumparat, iar tu ii spui numele magazinului sau adresa web a acestuia.
Daca acest lucru nu se intampla, inseamna ca ai facut un monolog unde ai insirat o lista de cuvinte cheie, carora nu le da nimeni importanta. Corect ?
Curs SEO Online pentru Incepatori Medii si Avansati – Profita Acum
Astept parerile tale la cele spuse mai sus. Poti sa dai exemple de metode asa da / asa nu in SEO.
- Concurs pe Facebook – Sfaturi si idei pentru o strategie de succes - aprilie 22, 2019
- Mituri despre SEO, Optimizare si Link Building - martie 20, 2019
- Cum atragi backlink-uri tari pe nisele „plictisitoare” - februarie 19, 2019