Video-uri in eCommerce. De Ce Merita Sa Le Folosesti

Video-uri in eCommerce. De Ce Merita Sa Le Folosesti

Video-ul este un mijloc de comunicare cu un impact masiv, o combinatie de text, imagini si miscare care incita, trezeste curiozitati si cel mai important, convinge. Video-urile ofera informatii intr-un mod diferit, capteaza audienta, le retine interesul si ofera un grad inalt de incredere, lucru foarte important in vanzari.

Vanzarea in sine este scopul ultim in e-commerce, insa exista foarte multi factori care influenteaza procesul de la un prim contact cu magazinul online, la achizitie. Cumparatorii online fac cercetare, cauta, compara, analizeaza, incercand sa ia o decizie. Daca iau decizia sa cumpere din magazinul tau online sau din magazinul unui competitor, depinde de tine.

Cumparatorul online cauta sa se educe, sa gaseasca toate informatiile de care are nevoie despre un produs anume, inainte de a trece la cumparare. El trece prin mai multe etape, verifica, preturi, recenzii, compatibilitati. De asemenea compara continutul site-ului, datele despre produsele pe care le oferi, imagini de calitate cu produsul, o descriere detaliata sau un video care prezinta produsul.

De ce sa am video-uri in magazinul meu online?

Pentru ca te ajuta sa vinzi. Printr-un video vizitatorii te tin minte mai bine, iesi in evidenta din marea de retaileri online, si cel mai important, cu ajutorul unui video, vizitatorii cumpara mai multe produse, vad mai multe, afla mai multe si devin mult mai susceptibili spre achizitii multiple. Video-ul este o alta forma de continut, una care atrage atentia si cu ajutorul caruia vizitatorii petrec mai mult timp pe site-ul tau, video-ul reprezinta un plus de incredere pentru vizitator, un plus care este un pas in directia vanzarii.

Zicala e, o poza valoreaza o mie de cuvinte, insa potrivit unui studiu, un minut de video valoreaza 1.8 milioane de cuvinte. (more…)

Relevanta In Campaniile Google Adwords

Relevanta In Campaniile Google Adwords

Stii sentimentul acela cand spui ceva relevant si toata lumea te asculta? Oamenii vor sa afle mai multe, iti pun intrebari, sunt foarte interesati de ceea ce spui pentru ca le-ai satisfacut o nevoie sau o asteptare. Iar tu, daca esti relevant, te faci remarcat!

La fel stau lucrurile si in Google Adwords. Anunturile relevante, care intampina asteptarile celor ce cauta anumite produse sau servicii pe internet, vor fi mult mai accesate si vor avea un impact mult mai mare decat cele care nu o fac.

De ce trebuie ca totul sa fie relevant in Adwords?

Dupa cum am zis mai sus, anunturile relevante vor aduce mai mult trafic de calitate pe site-ul tau, persoane care au cautat produsele sau serviciile pe care le oferi si care sunt la un pas de a deveni clientii tai. Dar, relevanta nu este importanta doar pentru ei, ci si pentru Google. Motorul de cautare vrea sa afiseze anunturi pentru ca in felul acesta face bani. Cu toate acestea, daca Google ar afisa anunturi slab calitative, nepotrivite pentru cautarile userilor, deci irelevante, multi nu ar mai folosi motorul de cautare pentru a cauta ceea ce au nevoie. (more…)

Infografic: 5 Pasi Pentru Campanii de Succes in Google Adwords

Infografic: 5 Pasi Pentru Campanii de Succes in Google Adwords

Daca citesti acest articol inseamna ca stii deja ce este Google Adwords si ce oportunitate de promovare este pentru afacerea ta. In cateva cuvinte, Adwords este un instrument puternic prin care ajungi repede la potentialii tai clienti, la persoane care isi arata interesul pentru produsele sau serviciile tale. Prin anunturile text, grafice sau video atragi persoane interesate de produsele tale, iar pe landing page ii cuceresti.

Prin Adwords vrei, bineinteles, sa obtii rezultatele cele mai bune si sa platesti cat mai putin si de aceea trebuie sa iti structurezi bine contul si campaniile si sa le optimizezi continuu. In acest scop, noi iti oferim 5 pasi elementari pe care trebuie sa ii parcurgi pentru a avea succes in Adwords intr-un infografic pe care e bine sa il ai la indemana ūüėČ

In Adwords trebuie sa incepi orice demers prin Stabilirea Obiectivelor. Vrei ca vizitatorii sa cumpere ceva de pe site, sa se aboneze la newsletter, sa isi instaleze o aplicatie? Vrei sa iti faci cunoscut brandul si serviciile? Alege de la inceput obiectivul principal al campaniilor! Dupa aceea, trebuie sa alegi canalul pe care vrei sa te promovezi. Din nou, trebuie sa faci alegerea in functie de obiectivele campaniilor. Pe reteaua de cautare afisezi anunturi text persoanelor care isi arata interesul pentru produsele sau serviciile tale, in timp ce pe reteaua de Display afisezi reclame de tip text, banner sau video pe site-uri diverse din reteaua Google. Este recomandat sa te promovezi pe toate canalele pentru un impact mai mare.

In setarea campaniilor trebuie sa alegi locatia utilizatorilor, limba vorbita de acestia, bugetul alocat campaniei pe zi, costul pe click, dispozitivele vizate, orarul de afisare al anunturilor si optiunile de licitare.

Urmeaza sa organizezi campaniile iar aici trebuie sa imparti totul in functie de o anumita tema. Astfel, fiecare grup de anunturi va contine cuvinte cheie relevante pentru anuntul afisat care sa conduca pe un landing page la fel de relevant. Pentru aceasta relevanta (cuvant de baza in Adwords) vei fi rasplatit cu un Quality Score mare si un cost pe click mai mic.

In etapa de masurare a rezultatelor trebuie sa urmaresti performantele campaniilor si sa identifici cele mai bune rezultate, pentru a te focusa in special pe acestea. Iar in optimizarea campaniilor, trebuie sa cauti mereu cuvinte cheie noi pe care sa le targetezi si cuvinte negative pe care sa le excluzi,  sa creezi campanii noi pe alte device-uri sau campanii de remarketing si sa opresti campaniile, anunturile sau cuvintele care nu iti aduc rezultatele dorite.

(more…)

Google Modifica Pozitiile In Afisarile Pe Mobile

Google Modifica Pozitiile In Afisarile Pe Mobile

Azi, 21 aprilie, Google activeaza noul algoritm de afisare a rezultatelor din motorul de cautare, afisate pe dispozitivele mobile. Practic putem vorbi de o penalizare pentru site-urile care nu au o versiune de mobile, sau nu au responsive design. Acest lucru a fost anuntat oficial pe 26 februarie 2015, pe blogul companiei.

In mod normal, este o actiune care are utilizatorul in centrul atentiei. Pentru ca traficul de pe mobile creste, odata cu acesta creste si numarul de cumparaturi online si este clar ca se doreste o experienta cat mai placuta pentru cei care acceseaza site-urile prin intermediul telefoanelor mobile sau altor dispozitive cu ecrane mai mici.

Grafica multa, incarcata si animatiile flash, sunt acum de domeniul trecutului, acestea fiind acum unele dintre principalele “surse” care ingreuneaza un site cand acesta este accesat de pe mobile. E timpul ca fiecare site sa fie alineat la noile standarde, in caz contrar pierderile financiare vor fi mult mai vizibile.

De ce sa fie penalizat de Google site-ul meu daca nu are versiune de mobile ?

(more…)

Participa la TeCOMM in Bucuresti pe 7-8 Mai

Participa la TeCOMM in Bucuresti pe 7-8 Mai

TeCOMM, unul dintre cele mai mari evenimente de eCommerce din tara, ajunge in Bucuresti in perioada 7-8 mai, la Hotel Crowne Plaza****. Cei peste 200 de speakeri si 1200 de participanti de la editiile anterioare (Cluj si Iasi) au confirmat ca participarea lea oferit solutii practice la problemele cu care se confrunta afacerea lor.

De ce sa participi ?

La aceasta editie, vor fi peste 50 de speakeri nationali si internationali din Marea Britanie, Germania, Polonia, Rusia si Cehia, care vin pregatiti sa ofere cele mai noi solutii pentru eCommerce pe teme precum: SEO, CRO, analytics, omnichannel, PPC, Magento development, logistica, trademarks, publicitate online, strategii de marketing si Social Media, Tag Management Systems, Optimizarea conversiilor prin analiza datelor si psihologie comportamentala etc.

In plus, la acest eveniment, impreuna cu unul dintre clientii nostri, voi prezenta un studiu de caz legat de optimizarea proceselor in ecommerce, deci merita sa participi ;).

Dintre speakerii prezenti la TeCOMM Bucuresti:

(more…)

Bannerele Publicitare in Promovarea Online

Bannerele Publicitare in Promovarea Online

Vorbim tot mai mult de promovare online, campanii de display fie prin Google AdWords fie prin Facebook Ads sau alte retele. Bannerele au avut si au un rol extrem de important cand este vorba de marketing si promovare.

Pentru ca o imagine spune mai mult decat 1000 de cuvinte, mesajele transmise cu ajutorul bannerelor publicitare pot avea un impact mai mare asupra actiunii de click si sunt mai usor de retinut de catre creierul uman.

In urma cu mai multi ani, se vorbea despre faptul ca “bannerul a murit”, pentru simplul fapt ca la momentul respectiv, campaniile de promovare erau mai putin performante. Cu ajutorul noilor tehnologii dezvoltate care permit o targetare avansata de audiente, azi bannerul este utilizat cu succes in campanii de catre majoritatea oamenilor de marketing.

Ce este defapt un banner ?

Bannerul web este un afisaj grafic, dreptunghiular, postat in partea de sus / jos, stanga sau drepta intr-o pagina web. In general bannerele sunt bazate pe imagini, mai mult decat pe text si au rolul de a promova un produs, un brand, un serviciu prin intermediul altui site gazda (blog, ziar online, forum, site). In majoritatea cazurilor bannerele sunt “livrate” prin intermediul unor servere de publicitate, dar pot fi si livrate personal prin intermediul unor coduri, preluari etc.

Cum platim promovarea online prin bannere ? (more…)

8 Motive Pentru A Participa La Editia 10 – GPeC 2015

8 Motive Pentru A Participa La Editia 10 – GPeC 2015

S-a dat startul editiei cu numarul 10 a Galei Premiilor eCommerce –¬†cel mai important eveniment de comert electronic din Romania. Potrivit organizatorilor, urmeaza o editie memorabila, care marcheaza primul deceniu de existenta printr-o suita de evenimente premium ce se vor desfasura in urmatoarele 8 luni sub egida GPeC 2015.

Ce se intampla in acest interval de 8 luni ?

Practic acum s-a dat startul inscrierii magazinelor online la competitia care acum are peste 120 de criterii de jurizare, comparativ cu cele 90 din trecut. Mai jos am sa-ti dau mai multe informatii despre aceste criterii.

In 11-12-13 mai are loc GPeC SUMMIT la care poti sa-i vezi pe unii dintre cei mai buni speakeri internationali din online :

  • Neil Patel, Co-founder CrazyEgg, HelloBar & KissMetrics (un adevarat geniu in marketing online la nivel mondial plasat de Presedintele SUA, Barack Obama, in top 100 antreprenori sub 30 de ani);
  • Chris Goward, Presedinte & CEO¬†Wider Funnel, autor al cartii ‚ÄúYou Should Test That!‚Äú, pentru a doua oara in Romania la GPeC Summit;
  • Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat
  • Craig Sullivan, Expert in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer;
  • Simo Ahava, Head of Analytics Netbooster;
  • Ivan Mazour, CEO & Founder Ometria. (more…)