Contacteaza-ne pentru o oferta de pret (004) 0745-886.933    sau   
CERE OFERTA
 

Imbunatateste Performanta Unui Site Si Creste Vanzarile cu Heatmaps

heatmap

Cu ajutorul unui heatmap poti identifica zonele cele mai accesate ale unei pagini web, elementele care distrag atentia vizitatorilor tai, zonele unde acestia dau click, cum si cat navigheaza in site (scroll). Aceste informatii sunt redate printr-o reprezentare grafica, simplu de analizat.

Daca din contul de Google Analytics putem gasi extrem de multe informatii care ne pot ajuta in deciziile de marketing ale proiectelor, aceste heatmap-uri vin ca si o completare.

Pentru ca inca sunt multi cei care vad design-ul unui site ca si o placere sau dorinta personala, eliminand din start clientul din centrul actiunii si intreg “drumul” acestuia de la vizita la conversie, acum problemele pot fi gasite mai rapid si rezolvate mai usor.

Citeste despre : Traseul unui vizitator pana la stadiul de client

Vrei sa afli daca cerintele tale legate de design sunt cele mai bune, vrei sa vezi daca anumite modificari te pot ajuta sa vinzi mai mult ? Bannerele tale atrag atentia destul de mult, primesc clici ? Butoanele de call to action (adauga in cos, finalizeaza comanda, aboneaza-te) sunt accesate ?

Daca raspunsurile tale la aceste intrebari sunt favorabile atunci este ok, daca tu crezi ca aceste rezultate pot fi imbunatatie e si mai ok, iar daca vrei sa faci analize si chiar sa imbunatatesti ceea ce deja ai atunci este perfect.

Prietenul la nevoie se cunoaste ! Dar nu si atunci cand este vorba de afacerea ta, ba mai mult, cand iti faci un site. Pentru simplu fapt ca nu este in masura sa-si dea cu parerea la informatii legate de usability, la comportamentele utilizatorilor, elemente de distractie si cel mai important, pentru ca nu prietenii tai sunt aceia care platesc pentru produsele / serviciile tale.

Sunt multe feedback-uri legate de anumite modificari ce tin de web design-ul unui proiect de la persoane total neavizate, care …doar isi dau cu parerea (mie mi-ar placea asa, am vazut la un site asa… etc)

Ce Informatii Ne Ofera Un Heatmap ?

Citeste mai departe

Romanii au Cumparat Online Produse de Peste 1 Miliard de euro in 2014

ecommerce romania

Potrivit estimarilor principalilor jucatori din mediul online romanesc, impreuna cu reprezentantii GPeC,retailul online autohton a depasit cifra de 1 miliard de euro in 2014, comparativ cu aprox. 600 milioane euro in 2013. Mai exact, piata de e-tail romaneasca se situeaza intre 1,1 si 1,2 miliarde de euro in anul recent incheiat, cifra vehiculata facand referire exclusiv la produsele comercializate online (indiferent de natura lor) si nu la servicii, plata facturilor de utilitati, bilete de avion, bilete la spectacole, vacante si calatorii etc.

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este, de 10 ani, cel mai important eveniment de comert electronic din Romania care, printre altele, centralizeaza si publica in fiecare an raportul oficial al pietei autohtone de e-commerce. Potrivit acestuia, iata care sunt principalele statistici la nivelul anului 2014:

Citeste mai departe

Ne Vedem La Digital Marketing Forum 2015

digital marketing forum 2015

In perioada 26 – 27 februarie 2015 va avea loc ce de-a IX-a editie a evenimentului Digital Marketing Forum. Participantii vor avea ocazia sa intalneasca unii dintre cei mai buni vorbitori locali si internationali din domeniu, care vor prezenta cele mai noi tendinte, solutii de optimizare a campaniilor online si studii de caz relevante.

De Ce Sa Participi La Acest Eveniment ?

Pentru ca “Toata lumea vorbeste din experienta reala. Nu avem nimic impotriva cartilor, ne plac foarte mult chiar. Doar ca la aceasta conferinta nu avem niciun guru pe scena si preferam sa lasam experienta sa vorbeasca.” echipa Evensys

Vei descoperi noi strategii si oportunitati pe care le ofera canalele
de marketing digital, care te vor ajuta sa creezi mai multa
interactiune cu consumatorii si mai multe conversii.

Fii prezent la eveniment si vei intra in culisele celor mai eficiente
strategii de marketing digital.

Participi asadar la Digital Marketing Forum 2015…. 

Citeste mai departe

5 Pasi Simpli Pentru Cresterea Vanzarilor cu Remarketing

remarketing

Prin remarketing poti afisa mesaje generaliste sau personalizate utilizatorilor care au ajuns in site-ul tau sau in diferite sectiuni ale acestuia. Pentru ca de regula prima vizita este doar pentru informare, procesul de vanzare in multe cazuri este destul de lung, iar utilizand campaniile de remarketing poti grabi acest proces.

Statisticile arata ca peste 98% din vizitatorii unui magazin online, il parasesc fara a efectua o conversie.

YouTube Preview Image

Remarketing-ul, este o tehnologie utilizata si de alte retele de publicitate diferite de Google. Remarketing-ul este disponibil si pe Facebook sau poti utiliza diferite aplicatii pentru campanii de RTB (real time bidding). In continuare ai cateva exemple de astfel de site-uri:

Citeste mai departe

Cum Am Recuperat un Site Dupa Penalizarea Google Panda

google panda 4.0

Probabil o parte dintre voi stiti faptul ca Google, in Septembrie 2014 a “inceput iar curatenia” printre site-uri cu un update la Google Panda. Daca in ultima perioada ai avut o scadere drastica de trafic si nu stii ce s-a intamplat, posibil ca Google Panda 4.1 sa fie unul dintre raspunsuri.

Google Panda penalizeaza acele site-uri care au un continut “toxic”, creat doar pentru motoarele de cautare, mai concret pentru a generea trafic din acestea. In majoritatea cazurilor acest continut este preluat din alte surse sau generat de utilizatori UGC si prelucrat in site pentru a manipula optimizarea acestuia si a castiga pozitii bune in Google.

In luna Octombrie a acestui an, am avut ocazia de a vedea aceste efecte si in Romania, la un nou proiect, primit ca o provocare in acest sens. Obiectivul era clar: identificarea problemelor si rezolvarea acestora.

Cum am aflat de penalizarea Google Panda ?

Citeste mai departe

5 Pasi In Drumul Continutului Catre Client

Continutul are, fara doar si poate, un rol central in eCommerce-ul de astazi. Pe scurt, daca vrei sa vinzi, intai trebuie sa iti educi potentialii clienti asupra domeniului  in care activezi si a produselor pe care le comercializezi. Toate acestea, bineinteles, fara sa iti lauzi prea mult marfa. Textul trebuie sa aiba un stil informativ si mai putin comercial, sa fie original si prezentat intr-o maniera cat se poate de creativa.

Ai facut asemenea continut? Ai redactat cu mult fler texte interesante care nu au avut impactul scontat? Poate trebuie sa intelegi intreg procesul pe care il parcurge continutul, de la redactare pana ce ajunge la client. Poate, undeva pe parcursul acestui proces informatia se pierde.

Redactarea este un singur pas in drumul continutului catre client, iar tu trebuie sa indeplinesti toti pasii ca sa fii sigur ca informatia nu se pierde pe parcurs si ca isi atinge scopul. Asadar, gasesti mai jos toti pasii care trebuie facuti, rand pe rand. Identifica-l pe cel pe care l-ai omis si schimba traiectoria continutului:

Drumul continutului catre client

1. Gasirea unui subiect bun!

Continutul trebuie sa fie original si unic, creat intr-o maniera cat mai creativa si aparte. Citeste mai multe despre cateva tipuri atractive de continut in articolul Adauga unicitate magazinului tau online prin blog

Citeste mai departe

Noul SEO vs Vechiul SEO

stef vasutiu

Pentru a intelege in mod corect tranzitia de la vechiul mod de SEO la noile modalitati de a face SEO, trebuie nu doar sa fim in tema cu ultimele update-uri ale algoritmilor de cautare Google (Panda, Penguin, Pigeon sau Hummingbird) ci si sa facem corelarea dintre acestea, tool-urile si produsele Google, local SEO, importanta cautarilor mobile, interactiunea in social media, elaborarea unei strategii de continut de calitate.

Mai mult de atat, e necesar sa intelegem care sunt trendurile actuale, incotro se indreapta cautarile organice si mai ales sa folosim si sa interpretam cu succes rapoartele de trafic.

De ce au avut loc aceste schimbari semnificative de algoritmi, de-a lungul ultimilor ani?

Viteza tot mai mare a internetului, concurenta tot mai mare de pe piata online, numarul tot mai mare de retele sociale, cresterea numarului de site-uri ce activeaza pe anumite nise, traficul de pe dispozitivele mobile, sentimentul “urgentei” legat de navigare si comenzi online au facut ca aceste modificari sa fie treptat impuse.

Dupa cum afirma si reprezentantii Google, schimbarile implementate la nivelul SERPS au fost determinate de modul in care oamenii si-au schimbat perceptia asupra cautarilor, de felul in care acestia se asteapta la rezultate, incercandu-se in mod constant o imbunatatire a experientei acestora, in online.

  • Abordarea procesului de SEO

Citeste mai departe

lumigan uk memantine cost uk generic zanaflex generic femara in canada griseofulvin buy finasteride canada esomeprazole teva 20 mg tablet mirtaz 7.5mg seroquel 100mg careprost buy online http://r-p-s.info/lamisil-oral-pill/ price of tretinoin cream in canada buy progesterone pills online acyclovir teva anastrozole 1mg esomeprazole purpose more info about ciprofloxacin available generic propranolol oral http://artenqn.com.ar/zovirax-cream-manufacturer-coupon/ estrogen progesterone more info xenical orlistat tablets info about penegra distributor buy armodafinil canada buy poxet 60mg amitriptyline purchase in usa casodex bicalutamide celebrex celecoxib capsule http://sfenjg.org/pantoprazole-sodium-124/ acheter du tadacip in mexico aripiprazole in india actinex dapoxetine bactrim generic drug more info clarithromycin ranbaxy canada order nexium online eriacta bestellen diclofenac cost dapoxetine saudi arabia acyclovir 800 mg tablets buy sertraline 100 mg buy tadarise online in california more info about dapoxetine uk buy qutipin for sale bactrim ds oral tablet piracetam 800 mg http://www.runmuzik.fr/poxet-60-kaufen/ tolterodine er pfizer stendra 100mg xalatan price 10mg prilosec in usa zocor norvasc http://balat.fr/buy-generic-symmetrel/ purchase femara zofran cost target 360 promethazine order aripiprazole benicar hct manufacturers flomax drug

Iti place aceasta pagina?