Contacteaza-ne pentru o oferta de pret (004) 0745-886.933    sau   
CERE OFERTA
 

Cum Am Recuperat un Site Dupa Penalizarea Google Panda

google panda 4.0

Probabil o parte dintre voi stiti faptul ca Google, in Septembrie 2014 a “inceput iar curatenia” printre site-uri cu un update la Google Panda. Daca in ultima perioada ai avut o scadere drastica de trafic si nu stii ce s-a intamplat, posibil ca Google Panda 4.1 sa fie unul dintre raspunsuri.

Google Panda penalizeaza acele site-uri care au un continut “toxic”, creat doar pentru motoarele de cautare, mai concret pentru a generea trafic din acestea. In majoritatea cazurilor acest continut este preluat din alte surse sau generat de utilizatori UGC si prelucrat in site pentru a manipula optimizarea acestuia si a castiga pozitii bune in Google.

In luna Octombrie a acestui an, am avut ocazia de a vedea aceste efecte si in Romania, la un nou proiect, primit ca o provocare in acest sens. Obiectivul era clar: identificarea problemelor si rezolvarea acestora.

Cum am aflat de penalizarea Google Panda ?

Citeste mai departe

5 Pasi In Drumul Continutului Catre Client

Continutul are, fara doar si poate, un rol central in eCommerce-ul de astazi. Pe scurt, daca vrei sa vinzi, intai trebuie sa iti educi potentialii clienti asupra domeniului  in care activezi si a produselor pe care le comercializezi. Toate acestea, bineinteles, fara sa iti lauzi prea mult marfa. Textul trebuie sa aiba un stil informativ si mai putin comercial, sa fie original si prezentat intr-o maniera cat se poate de creativa.

Ai facut asemenea continut? Ai redactat cu mult fler texte interesante care nu au avut impactul scontat? Poate trebuie sa intelegi intreg procesul pe care il parcurge continutul, de la redactare pana ce ajunge la client. Poate, undeva pe parcursul acestui proces informatia se pierde.

Redactarea este un singur pas in drumul continutului catre client, iar tu trebuie sa indeplinesti toti pasii ca sa fii sigur ca informatia nu se pierde pe parcurs si ca isi atinge scopul. Asadar, gasesti mai jos toti pasii care trebuie facuti, rand pe rand. Identifica-l pe cel pe care l-ai omis si schimba traiectoria continutului:

Drumul continutului catre client

1. Gasirea unui subiect bun!

Continutul trebuie sa fie original si unic, creat intr-o maniera cat mai creativa si aparte. Citeste mai multe despre cateva tipuri atractive de continut in articolul Adauga unicitate magazinului tau online prin blog

Citeste mai departe

Noul SEO vs Vechiul SEO

stef vasutiu

Pentru a intelege in mod corect tranzitia de la vechiul mod de SEO la noile modalitati de a face SEO, trebuie nu doar sa fim in tema cu ultimele update-uri ale algoritmilor de cautare Google (Panda, Penguin, Pigeon sau Hummingbird) ci si sa facem corelarea dintre acestea, tool-urile si produsele Google, local SEO, importanta cautarilor mobile, interactiunea in social media, elaborarea unei strategii de continut de calitate.

Mai mult de atat, e necesar sa intelegem care sunt trendurile actuale, incotro se indreapta cautarile organice si mai ales sa folosim si sa interpretam cu succes rapoartele de trafic.

De ce au avut loc aceste schimbari semnificative de algoritmi, de-a lungul ultimilor ani?

Viteza tot mai mare a internetului, concurenta tot mai mare de pe piata online, numarul tot mai mare de retele sociale, cresterea numarului de site-uri ce activeaza pe anumite nise, traficul de pe dispozitivele mobile, sentimentul “urgentei” legat de navigare si comenzi online au facut ca aceste modificari sa fie treptat impuse.

Dupa cum afirma si reprezentantii Google, schimbarile implementate la nivelul SERPS au fost determinate de modul in care oamenii si-au schimbat perceptia asupra cautarilor, de felul in care acestia se asteapta la rezultate, incercandu-se in mod constant o imbunatatire a experientei acestora, in online.

  • Abordarea procesului de SEO

Citeste mai departe

Comertul Pe Telefoanele Mobile este in Crestere

comert mobile romania

Pentru ca numarul telefoanelor inteligente (smartphones) este in crestere, pretul acestora fiind tot mai accesibil, cu siguranta majoritatea dintre acestea intra in piata cu o conexiune la internet, iar studiile arata ca utilizatorii incep sa faca tot mai mult si achizitii prin intermediul acestora. In articolele trecute am vorbit despre aportul telefoanelor mobile in vanzare prin simplu fapt ca lumea cauta informatii instat din marile magazine, cauta informatii locale etc.

Folosind informatii date de Google si cateva exemple din portofoliu nostru, azi am sa-ti prezint cateva informatii concrete pe care le poti analiza si care iti pot trezi interesul de a-ti pregati magazinul pentru dispozitivele mobile, in special telefoanele mobile.

Citeste mai departe

Analizeaza si Imbunatateste Experienta Utilizatorilor in Site

interes vizitatori

Daca pana acum am vorbit despre fiecare pagina a magazinului in parte si am aratat importanta unor elemente cruciale in fiecare dintre acestea, acum vom vorbi despre experienta vizitatorilor per total, in intregul magazin si vom vedea ce ii face pe ei sa paraseasca magazinul fara sa lase in urma o comanda, dar si ce ii face sa ramana si sa concretizeze aceasta vizita in vreun fel.

Azi, analizand comportamentele vizitatorilor in site, zonele de interes, link-urile de la paginile vizitate, butoanele accesate, timpul petrecut in site / pagina, sursele de trafic, plus alte cateva elemente, teoretic putem “citi” gandurile acestora. Doar in acest fel ne putem da seama ce se intampla in mintea lor, ce anume ii determina sa ramana in site si ce anume ii alunga.

In primul rand, ceea ce trebuie analizat sunt paginile din care vizitatorii parasesc magazinul cel mai frecvent (exit pages). Inseamna ca acolo este ceva ce nu le place si ceva ce ii poate descuraja. Utilizatorii sunt foarte sensibili si chiar daca totul a fost perfect pana in acel moment, orice element care nu le convine ii poate alunga numaidecat.

Citeste mai departe

Cum Sa Iti Cresti Vanzarile Prin Continut – TeCOMM 2014

clientii continut

Pentru ca tot mai multa lume vorbeste de continut si marketing prin continut, chiar si pe acest blog ai vazut cum “evanghelizam” acest fenomen, asa cum am promis intr-un articol trecut, anul acesta la TeCOMM 2014 am vorbit despre Cum sa iti cresti vanzarile prin continut.

In prezentare am vorbit despre cum incearca Mihai, proprietarul unui magazin online sa o “cucereasca” pe Ioana, pentru a-i deveni clienta.

Ce este continutul web ?

Prezentarea oricarui tip de informatii cu scop comercial, educativ, informativ se realizeaza doar cu ajutorul continutului. Fie ca raspunzi la un email, pornesti o campanie de Google AdWords, faci o postare pe retelele sociale, scrii un articol in blog, faci o poza, un video, prezentare etc. practic realizezi continut.

Dar, pentru a ajunge la vanzari, este important sa poti sa-ti pui cateva intrebari legate de viitorul client, dar sa ai si raspunsuri potrivite in acest sens. Cand spun “potrivite” ma refer la raspunsuri reale, clare, nu la cele care te multumesc pe tine sau pe cei din jurul tau si care defapt nu reflecta realitatea.

Citeste mai departe

Afla de ce SEO nu moare si cum creste Google

margelatu

Probabil in ultimii ani ai auzit sau citit numeroase informatii despre faptul ca “SEO moare”. Sa fie adevarate aceste presupuneri sau nu… poti sa-ti raspunzi singur la aceasta intrebare la finalul acestui articol.

Am mai zis-o, dar repet: analizeaza cu atentie unde si ce informatii citesti, pentru ca stiu.. de cele mai multe ori, tinzi sa crezi si sa accepti lucrurile cele mai favorabile tie, cele pe care tu le intelegi cel mai bine si cele care te indeamna la cel mai putin efort.

SEO e mort pentru cei care inca nu au inteles sau nu vor sa accepte faptul ca lucrurile au ajuns intr-un punct in care e nevoie de foarte mult efort pentru a obtine rezultate bune, iar timpul pana la observarea acestora este tot mai mare.

SEO e mort si pentru cei care inca se focuseaza doar pe cresterea unor (putine) cuvinte cheie in rezultatele cautarilor.

SEO e mort pentru cei care fac acest lucru doar pentru Google.

SEO e mort pentru cei care au inteles doar parte tehnica din acest intreg proces.

Probabil, afisarea rezultatelor in motorul de cautare Google, are la baza cel mai mare si mai complex algoritm informatic din lume, care este intr-o continua si rapida schimbare, pe care nimeni nu-l cunoaste exact, dar asupra caruia “meseriasii de duzina” mereu au un AS in maneca prin care pot rezolva si garanta pozitii de top.

Urmareste clipul video : Oficial despre prima pozitie in Google

Citeste mai departe
Iti place aceasta pagina?