Adauga Unicitate Magazinului Tau Online Prin Blog
Despre importanta continutului pentru un magazin online am discutat cu mai multe ocazii: la scoala de vara GPeC am prezentat Impactul continutului asupra traficului in eCommerce, pe blog subiectul a fost dezbatut in mai multe articole, din care iti prezint doar 10...
5 Motive pentru care sa folosesti Google AdWords Display Network
Pentru cei care acum sunt la primii pasi in utilizarea serviciului de promovare Google AdWords, azi am ales sa scriu 5 motive pentru care sa folosesti promovarea prin bannere in reteaua de continut pusa la dispozitie de catre Google. Se poate spune ca afisarea...
Cuvintele Cheie In Procesul De Optimizare Si Vanzare
Cuvintele cheie folosite pentru optimizare sunt cuvinte si fraze din continutul web al site-ului tau care fac posibil ca utilizatorii sa te gaseasca folosind diferite motoare de cautare, precum Google, Yahoo sau Bing. Practic aceste cuvinte si fraze fac posibil ca...
Despre Local SEO – Sfaturi Practice Pentru Afacerile Locale
Prin ce difera local SEO de national SEO? Acronimul SEO, in sens larg, devine tot mai cunoscut si in tara noastra - Search Enghine Optimization este un termen familiar celor ce deja sunt prezenti in online si doresc sa isi mareasca numarul de vizitatori in site...
De Cati Bani Ai Nevoie Pentru Publicitatea Prin Google AdWords
Aceasta este dilema multor proprietari de afaceri atunci cand vine vorba de investitii in publicitate prin Google AdWords. Desi, de regula, aici se desfasoara campanii de tip PPC (cost per click) la inceput scepticismul isi spune cuvantul. Analizand intreg procesul de...
Impune-te In Piata Locala cu Google Adwords si Facebook Ads
Piata locala este sau trebuie sa fie punctul de plecare spre achizitie de noi clienti pentru orice afacere mica sau mijlocie, dar nici marile companii nu o neglijeaza. Dupa ce Google a observat faptul ca tot mai multe cautari au intentie locala, a adus o modificare...
Despre Web Design si Emotii in eCommerce
Studiile au aratat faptul ca oamenii fac cumparaturi pe baza de emotii, mai putin pe gandirea logica. In continuare ai sa vezi cum te poti folosi de aceasta informatie si cum noi implementam acest lucru in design-ul magazinelor din portofoliu. Faptul ca Amazon a dat...
SEO – Dupa Actualizarea de Algoritm Google Panda 4.0
Actualizarile de la algoritmul motorului de cautare Google nu mai trebuie sa fie o noutate pentru nimeni, teoretic acestea se intampla zilnic, dar periodic apar modificari majore precum in cazul de fata cand Panda 4.0 a fost lansat in 20 Mai 2014. Practic aceste...
SEO si Traficul Not Provided Din Google Analytics
Pentru cei care analizeaza in detaliu sursele de trafic ale unui site, aparitia "not provided" din Google Analytics a inceput sa dea batai de cap odata cu cresterea procentuala a acestui trafic. Practic traficul "not provided" este traficul organic, provenit din...
5 Lucruri Obligatorii Sa Iti Cresti GARANTAT Vanzarile Magazinului
Cu siguranta investesti multi bani sa aduci trafic pe site. Cu toate ca este extrem de important sa ai cui sa vinzi in primul rand, mai important pe termen lung sunt alte doua lucruri: conversia simplilor vizitatori in cumparatori incurajarea cumparaturilor repetate a...
Ce Inseamna GPeC Pentru Comertul Online din Romania
Da, comertul online din Romania este abia la inceput si intr-o continua crestere, lucru demonstrat de noi si de altii in fiecare an. Cum orice lucru nou trebuie invatat si perfectionat pentru a beneficia de maximele avantaje pe care le poate oferi, la fel stau...
Aportul Facebook Asupra Vanzarilor Online
Genereaza Facebook vanzari ? Aceasta este intrebarea multor oameni de business, la care am incercat sa raspund in cadrul conferintei Digital Marketing Forum 2014, prin prezentarea cu acelasi nume. Dupa cum probabil te-ai obisnuit in prezentare am adaugat fragmente din...