Castiga Increderea Clientilor cu Pagina de Multumire
Pot spune ca pagina de multumire a unui site poate fi sau chiar este, cea mai importanta pentru client. Da, practic aici ai prima interactiune cu clientul, insa navigarea dinainte era facuta de un vizitator. Analizand sute de site-uri si magazine online am observat ca...
SEO – Cuvantul Magic in Marketing-ul din Ro
Se spune ca intre SEO si SEX este o stransa legatura, mai exact: "toata lumea vorbeste despre el, nimeni nu stie cum se face, toata lumea crede ca toata lumea o face, astfel incat toti pretind ca o fac". Daca cineva vrea sa ma corecteze, mai jos e liber la comentarii....
Castiga Mai Multi Clienti Folosind Demograficele Din Google Analytics
O mare parte dintre proprietarii de magazine online sau orice alt site, inca nu cunosc si nu ii intereseaza profilul clientului, fiind focusati doar pentru a-i acapara. Acum in Google Analytics poti sa vezi date demografice despre vizitatori tai, iar daca faci...
Cresterea Ratei De Conversie Prin A/B Testing
Prin A/B testing poti identifica relativ rapid cele mai bune optiuni pentru site-ul tau, care te ajuta la cresterea ratei de conversie. Astfel testand culoarea butoanelor de call to action, modul de afisare al imaginilor, bannerele utilizate, mesajele transmise...
Afla Unde Pierzi Clientii cu Google Analytics Exit Pages
Pentru ca iti doresti un numar cat mai mare de vanzari din magazinul tau online, testezi diferite strategii de marketing atat in site, cat si off site, dar uiti sa analizezi de ce numarul clientilor nu creste cum vrei si mai ales unde se pierd acestia. Stiu cat de...
Infografic E-Commerce Romania 2013
Pentru cei cu implicare directa in fenomenul de comert electronic, dar si pentru cei interesati in general de piata online din Romania, impreuna cu GPeC am realizat infograficul e-Commerce Romania 2013. Per ansamblu, piata a crescut, trend-ul este bun, vezi in...
Vezi Legatura Dintre Web Design Si Afacerea Ta
Special pentru cei care doresc sa isi faca un site sau magazin online, dar si pentru cei care se gandesc sa-l schimbe pe cel existent, pentru cei care au inteles ca e nevoie de virtualizarea propriei afaceri sau pentru aceia dintre voi care adaptati o noua strategie...
Ghidul Google AdWords Pentru A Genera Mai Multe Vanzari
Acest serviciu de publicitate de la Google are unul dintre cele mai importante roluri in intreg procesul de vanzare al unui site. Prin diferitele functii de afisare a reclamelor platite Google AdWords poate declansa nevoia fata de un produs, poate asista la vanzarea...
Promovarea Prin SEO Dupa Penalizarile de la Google
Multi dintre cei activi in mediul online au auzit de penalizarile mari date de Google in ultimii 2 ani, iar o parte dintre voi probabil ati simtit pe propria piele ce inseamna asta pentru un business. In articolul de azi am sa vorbesc mai mult despre ce sa faci dupa...
Cum Folosim AIDA in E-Commerce
AIDA este unul dintre cele mai cunoscute modele de comunicare in marketing-ul pentru vanzari. Tradus, acronimul AIDA vine de la Atentie, Interes, Dorinta si Actiune, iar azi am sa-ti prezint mai multe informatii si sfaturi practice despre acest model, care sigur te...
Marketing in E-Commerce – Focus Pe Client
Acesta a fost numele prezentarii sustinuta la TeCOMM 2013, eveniment la care ne-am anuntat participarea si am dat 3 invitatii cadou. Tema principala a prezentarii fiind orientata spre loializarea clientilor unui magazin online si retentia acestora. Pentru ca mai jos...
Cum Să Vinzi Mai Mult şi Să Plăteşti Mai Puţin – 6 Idei de Optimizare A Magazinelor Online
Dacă te opreşti puţin din goana după trafic şi analizezi la rece magazinul tău online o să realizezi că există şi alte tactici de marketing pe care le poţi aplica. Până la urmă, important e să realizezi cât mai multe vânzări. Iar căile prin care ajungi la obiectivul...