Cum Si De Ce Sa-ti Optimizezi Contul De Youtube

Cum Si De Ce Sa-ti Optimizezi Contul De Youtube

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 200 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Nu mai e un secret faptul ca YouTube este o sursa de trafic cu potential nelimitat, fiind al doilea motor de cautare, dupa Google. Exista doar o singura problema. YouTube este un loc super aglomerat. Conform statisticilor, peste 300 de ore de inregistrari sunt incarcate in site, la fiecare minut. Intrebarea fiecarui proprietar de magazin online este “Cum atrag oamenii sa vizioneze video-ul MEU, in loc de alte materiale cu bebelusi si pisici adorabile?”

Dar stai, m-am dus prea departe cu textul. Nu toti proprietarii de magazine online folosesc strategia Video Marketing prin intermediul YouTube. Sau unii nu o folosesc deloc. Ceea ce este un mare defavor pe care si-l fac lor insisi. In primul rand, pierd o oportunitate de a prezenta publicului materiale eficiente care conving, simplu si rapid. In al doilea rand, au mai putine conversii comparativ cu competitorii, ce s-au adaptat deja trendului video.

Acum ca am lamurit faptul ca fara video nu se mai poate in ziua de azi, sa trecem la ceea ce tine de YouTube, oportunitatile pe care le ofera acesta, de ce trebuie sa iti optimizezi contul de YouTube si ce pasi trebuie sa urmezi pentru a avea succes, intr-o mare de video-uri amuzante cu fail-uri, bebelusi, pisici, muzica buna sau proasta, materiale ale concurentei etc. (more…)

5 Motive Pentru Care sa Folosesti Marketing Automation

5 Motive Pentru Care sa Folosesti Marketing Automation

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 200 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Marketing automation sau prin traducere automatizarea de marketing, se refera practic la o platforma care simplifica, automatizeaza si masoara actiunile de marketing si fluxul de lucru. Aceasta iti permite sa fii mult mai eficient, sa obtii mai multa performanta, sa-ti cresti veniturile si sa ai un departament de marketing mult mai puternic.

Practic prin marketing automation, trebuie sa intelegi ca este vorba de ceva mai mult decat o aplicatie care trimite email-uri si colecteaza contacte de la potentiali clienti.

Pentru ca este o metoda de marketing relativ noua si complexa, in Romania sunt foarte putine companii care utilizeaza acest tip de tehnologie. Chiar daca in unele cazuri, costurile lunare pot fi destul de mari, exista aplicatii la preturi decente si pentru piata noastra.

In cele mai multe cazuri, daca o aplicatie, o actiune facuta bine sau un modul facut la un site aduce un ROI bun, pretul conteaza mai putin, sau cel putin asa ar trebui sa fie. Pentru ca aici vorbim de marketing si de procese complexe care te vor ajuta sa vinzi mai mult si mai rapid.

Ce face defapt o aplicatie de marketing automation ?

  • te ajuta sa iti maresti baza de date cu contacte pentru noii clienti
  • email marketing
  • creare landing pages (pagini dedicate pentru fiecare actiune de marketing)
  • segmentare
  • automatizare procese de marketing
  • personalizare de continut din site
  • personalizare de email
  • analiza intentie de cumparare pentru contactele colectate
  • conectare la CRM
  • te ajuta sa vinzi mai mult clientilor actuali
  • te ajuta sa monetizezi la maxim campaniile de marketing prin continut
  • optimizeaza procesul de vanzare
  • creste rata de conversie

De ce merita ca firmele mici si medii sa utilizeze aplicatii de marketing automation ?

(more…)

Analizeaza si Imbunatateste Experienta Utilizatorilor in Site

Analizeaza si Imbunatateste Experienta Utilizatorilor in Site

Daca pana acum am vorbit despre fiecare pagina a magazinului in parte si am aratat importanta unor elemente cruciale in fiecare dintre acestea, acum vom vorbi despre experienta vizitatorilor per total, in intregul magazin si vom vedea ce ii face pe ei sa paraseasca magazinul fara sa lase in urma o comanda, dar si ce ii face sa ramana si sa concretizeze aceasta vizita in vreun fel.

Azi, analizand comportamentele vizitatorilor in site, zonele de interes, link-urile de la paginile vizitate, butoanele accesate, timpul petrecut in site / pagina, sursele de trafic, plus alte cateva elemente, teoretic putem “citi” gandurile acestora. Doar in acest fel ne putem da seama ce se intampla in mintea lor, ce anume ii determina sa ramana in site si ce anume ii alunga.

In primul rand, ceea ce trebuie analizat sunt paginile din care vizitatorii parasesc magazinul cel mai frecvent (exit pages). Inseamna ca acolo este ceva ce nu le place si ceva ce ii poate descuraja. Utilizatorii sunt foarte sensibili si chiar daca totul a fost perfect pana in acel moment, orice element care nu le convine ii poate alunga numaidecat. (more…)

Strategii de e-Commerce Dezbatute la Scoala de Vara 2014

Strategii de e-Commerce Dezbatute la Scoala de Vara 2014

Adriana
Follow me

Adriana

Client Manager at SilkWeb
5 ani de experienta online
Ofer clientilor SilkWeb cele mai bune sfaturi si idei pentru proiectele aflate in desfasurare si monitorizez toate campaniile de marketing.
Adriana
Follow me

Idei, discutii, dezbateri, concluzii, analize in 4 zile in cadrul Scolii de Vara 2014.

O scoala de vara in care am intalnit oameni cu aceleasi pasiuni, oameni care au participat cu incredere din dorinta de a invata, de a evolua, de a pune in practica ceea ce au invatat acolo, oameni zambitori si cu mult bun simt.

Pentru mine, scoala de vara a fost precum o balanta care se echilibra undeva spre apus. Un taler era cu informatii din workshop-uri, intrebari la care participantii cautau raspunsuri si unul care egala in orele dedicate discutiilor, atunci cand participantii aveau posibilitatea sa primeasca raspunsuri la intrebarile cumulate pe parcursul zilei.

In cadrul scolii de vara, au fost 4 zile dedicate workshop-urilor si mai jos gasiti temele abordate pentru fiecare zi in parte, precum si cateva idei despre temele dezbatute, vazute prin ochii mei.

Ziua 1 – “Serviciile de logistica si curierat fata in fata cu magazinele online” workshop care i-a adus fata in fata pe Nadir Balasel, Octavian Badescu, Lucian Baltaru si Diana Vlase (more…)

SEO – Dupa Actualizarea de Algoritm Google Panda 4.0

SEO – Dupa Actualizarea de Algoritm Google Panda 4.0

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 200 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Actualizarile de la algoritmul motorului de cautare Google nu mai trebuie sa fie o noutate pentru nimeni, teoretic acestea se intampla zilnic, dar periodic apar modificari majore precum in cazul de fata cand Panda 4.0 a fost lansat in 20 Mai 2014.

matt cutts panda 4.0

Practic aceste modificari majore ale algoritmilor motoarelor de cautare vin ca un raspuns asupra asa-numitilor “experti” care mai incearca fel si fel de “smecherii” cum le place sa le numeasca – acele tactici de a manipula rezultatele in urma cautarilor.

Inca de la primul update cu numele de cod Panda, Google a penalizat site-urile pentru continutul de slaba calitate, dar si site-urile care au incercat anumite “artificii” de afisare a acestui continut. Panda 1.0 a fost lansat in 24 februarie 2011 si practic atunci a avut cel mai mare efect pana la Panda 4.0 cand a penalizat si site-urile cu o autoritate mare, gen ebay.com (more…)

Vezi Legatura Dintre Web Design Si Afacerea Ta

Vezi Legatura Dintre Web Design Si Afacerea Ta

Follow me

Cosmin Daraban

GM at SilkWEB
17 ani experienta online
Din 2005 CEO & Cofondator SilkWEB & Gomag.
Scriu din experienta despre marketing in ecommerce,
optimizare rata de conversie, crestere trafic si vanzari (SEO, SEM & UX)
Implicat in lansarea si dezvoltarea a peste 200 de magazine online din nise diferite.
Follow me

Special pentru cei care doresc sa isi faca un site sau magazin online, dar si pentru cei care se gandesc sa-l schimbe pe cel existent, pentru cei care au inteles ca e nevoie de virtualizarea propriei afaceri sau pentru aceia dintre voi care adaptati o noua strategie in business.

Da, articolul de azi vine cu argumente clare asupra faptului ca serviciile de web design au un impact direct asupra afacerii tale. Asa cum te-am obisnuit, am sa evit cuvintele corporatiste legate de faptul ca: “web design-ul este o arta digitala, care-ti transpune afacerea in online la un click distanta de client etc…bla bla bla“, dar nici despre elemente super tehnice si limbaje de programare gen php, mysql, html, css n-am sa-ti vorbesc azi.

Care este legatura dintre web design si afacerea mea ?

Aici raspunsul direct ar fi: pagina ta web, prin care practic iti prezinti afacerea in mediul digital. Trebuie sa stii ca design-ul si functionalitatea acesteia au o legatura directa cu strategia ta de business, cu modul de abordare al clientilor, strategia de vanzare, de informare si de loializare. Pentru mai multe informatii, te sfatuiesc sa citesti articolul in continuare, poate fi interesant ;). (more…)

Page 2 of 512345