Cel Mai Important Motiv Pentru Care Nu Vinzi

Pentru astazi ti-am pregatit un articol extrem de sincer ce iti va raspunde la marea intrebare careia te-ai saturat deja sa ii cauti un raspuns: “de ce nu vand?” E un adevar urat si iti pot garanta ca nu iti va face placere dar trebuie sa il intelegi inainte de a...

read more

Cum Sa Furi Clienti De La Concurenta

Ok, verbul “a fura” este probabil putin prea mult si pare neetic insa, sa fim seriosi, daca unii dintre clientii tai te-au ales pe tine in detrimentul firmelor concurente, e clar ca nu iti doresti sa ramana fideli acestora. Sa recunoastem, tu esti bucuros cand atragi...

read more

Cum Sa Faci SEO si Sa Obtii Rezultate Mai Rapid

La SilkWeb, primim des aceasta intrebare. Toti proprietarii de business isi doresc sa-si vada site-ul numarul 1 in Google, trafic spectaculos inca din prima zi de colaborare, dublarea cifrei de afaceri si cate si mai cate. Problema e ca SEO nu are vreo formula magica...

read more

Single Opt-In Sau Double Opt-In in eMail Marketing: Ce Alegi?

A confirma sau a nu confirma, asta este intrebarea”. Citez din cartea pierduta a lui Shakespeare, Dilema Single Opt-In sau Double Opt-In*.

Cand vine vorba de email marketing, stii deja ca lista de email-uri este fundamentul acestei strategii. Cu cat ai mai multi abonati si lead-uri, cu atat ai mai multe sanse sa creezi o relatie de incredere si sa castigi conversiile pe care le tintesti.

Insa, la fel ca si in cazul altor elemente ale strategiilor de marketing, intre marketeri exista o disputa continua. Nimeni nu stie precis ce tactica de opt-in este mai potrivita: single opt-in sau double opt-in.

In articolul de astazi am ales sa analizez subiectul single opt-in versus double opt-in cat mai obiectiv, cu avantaje si dezavantaje reale ale fiecarei tactici. Iti voi arata cum sa decizi care dintre acestea este mai potrivita pentru business-ul tau si, in final, vei descoperi si in ce tabara ma situeaza preferintele mele.

read more
Page 3 of 2212345...1020...Last »

Follow us

Like us

Google +